Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی با ارسال نامه‌ای مکتوب از سوی فدراسیون والیبال لغو گردید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مجمع انتخاباتی هیئت والیبال آذربایجان غربی که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز(دوشنبه) با حضور اعضای مجمع و کاندیداها برگزار شود با ارسال نامه‌ای مکتوب از سوی فدراسیون والیبال لغو گردید و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیومرث ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تایید این خبر گفت: "پیش از این اعلام شده بود که مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال ۲۷ خرداد برگزار خواهد شد اما با توجه به حجم کاری بالا به دلیل میزبانی از هفته سوم لیگ ملت‌ها، از سوی فدراسیون والیبال نامه‌ای مکتوب به اداره ورزش و جوانان ارسال شد که در آن نامه ضمن تقدیر از عملکرد ارومیه در میزبانی هفته سوم لیگ ملت‌ها دستور لغو برگزاری مجمع انتخاباتی و انتقال آن به زمان دیگری داده شد."

به گزارش ایسنا، همچنین در این نامه تاریخ بعدی برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی اعلام نشده است.

نکته جالب آنکه بنابر برخی اخبار غیر رسمی دلیل لغو برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی ارسال نامه‌ای از سوی دو تن از کاندیداها بوده است.

 



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان والیبال مجمع قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورش اقدام کرده است.



ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال



در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست