Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@02:14:19 GMT

لایه برداری پوست در خانه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۸۳۷

لایه برداری پوست در خانه

به نظر می‌رسد خاصیت ضد التهابی پوست پرتقال با دارو‌های ضد التهاب شیمیایی مانند ایندومتاسین برابری می‌کند و فلاونوئید‌های موجود در پوست پرتقال از التهاب غشا در اندام‌های مختلف بدن پیشگیری می‌کند؛ پوست پرتقال برای لایه برداری پوست مفید است؛ مقدار مساوی شیر و پودر پوست پرتقال را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید، سپس ماسک را روی پوست صورت بمالید و بعد از ۳۰ دقیقه بشویید، این ماسک سلول‌های مرده و لک‌های پوست را از بین می‌برد و چربی بیش از حد صورت را پاک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روش دیگر این است که مقداری پوست پرتقال و آب را مخلوط و کمی شکر سفید خالص به آن اضافه کنید و به آرامی روی پوست بمالید. این کار خاصیت سایشی و لایه برداری پوست پرتقال را افزایش می‌دهد.   منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پوست مراقبت پوستی لایه برداری پوست پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص آب هویج بستنی

آب هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

به گزارش ایسنا، مصرف چغندر قند یک رژیم غذایی محبوب و صد البته بسیار مفید برای افزایش پلاکت خون است. چغندرقند سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی و هموستاتیک طبیعی (انعقاد کننده خون) است که باعث افزایش تعداد

پلاکت‌ها در طی چند روز مصرف می‌شود. اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت‌های خون به سرعت رشد می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها در این مخلوط مقاومت بدن نیز افزایش می‌یابد.

خواص آب هویج بستنی

یکی از مهمترین خواص آب هویج بستنی این است که برای کسانی که طعم آب هویج را دوست ندارند به راحتی می‌توانند آن را بخورند و از فواید بن نظیر آب هویج بهره ببرند. مصرف آب هویج با بستنی باعث می‌شود که ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین A بهتر جذب شوند.

برای تقویت استخوان‌ها و تقویت مغز مفید است. یک نوشیدنی اترژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • خواص آب هویج بستنی
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است