Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلاسی از رشد ۵/۲ برابری مشارکت نیکوکاران در بخش اطعام نیازمندان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد

«حسین گیلاسی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه اطعام مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه قالب اهدای سبد کالا، توزیع غذای گرم و پذیرایی در سفره های اطعام با مشارکت خیران صورت می گیرد، گفت:اطعام نیازمندان بیشتر در مناسبت های مذهبی مانند ماه رمضان و محرم متجلی می شود، در اطعام نیازمندان کمک ها به صورت نقدی و یا اهدای کالا از طریق دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری جمع آوری و در کمترین زمان و با توجه به نیت خیران در امور نیازمندان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش بر این است تا همه مددجویان تحت حمایت از سفره های اطعام، توزیع غذای گرم و یا سبد کالا بهره مند شوند.

 

وی بهره مندی مددجویان تحت حمایت از اطعام مددجویان را باتوجه به اولویت بندی خانواده دانست و افزود: زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای بیمار، خانوارهای عائله مند، خانواده های دارای فرزند یتیم و محسنین، خانواده های سالمند از جمله اولویت های کمیته امداد در اطعام است.

 

گیلاسی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی در مشارکت نیکوکاران توقف ایجاد نکرده است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان حلقه اتصال بین نیازمندان و نیکوکاران، در بخش جذب مشارکت نیکوکاران فعالیت های خوبی را در سه ماهه ابتدای امسال داشته اند به طوری که در این مدت شاهد رشد حدود ۶ برابری مشارکت نیکوکاران بوده ایم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت در فارس دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت خبرگزاری شبستان اردبیل شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خطبه نماز جمعه کانون های مساجد بیرجند اطعام نیازمندان نیکوکاری رشد وتوسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • اطعام ۱۰ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی