Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارتومئو نمی‌خواهد گافی که سال گذشته آمور داد و روابط بارسا-اتلتی را خدشه دار کرد، را تکرار کند.

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا هر گونه مذاکره این باشگاه با آنتوان گریزمان را رد کرد.

گریزمان 28 ساله که از چند مدت قبل با بارسلونا به توافق رسیده و حتی به گفته برخی از منابع معتبر، پیش قراردادی نیز با این باشگاه به امضا رسانده است، اخیرا رسما جدایی‌اش از اتلتیکو مادرید را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان در مصاحبه‌هایش گفته که می‌داند فصل آینده برای چه تیمی به میدان خواهد رفت و باید چه فداکاری‌هایی برای بازی در آن تیم کند. منظور گریزمان مشخصا بارسلونا است و فداکاری‌اش یعنی چشم پوشی روی 6 میلیون یورو از دستمزدی که در اتلتی می‌گرفت. با این حال هیچ چیز تا روز 1 جولای رسمی نخواهد شد چون تا آن روز بند آزادسازی گریزمان 200 میلیون یورو خواهد بود و پس از آن به 120 میلیون یورو می‌رسد.

به گزارش مارکا، بارتومئو اما همان طور که انتظار هم می‌رفت، امروز در مصاحبه با رادیو کاتالونیا هر گونه توافق با گریزمان را تکذیب کرد و گفت:

همیشه گفته‌ایم که هیچ تماس، مذاکره یا توافقی با گریزمان در کار نبوده است. هیچ خبری نیست. خواهیم دید اوضاع بازار طی روزها و هفته‌های آتی چطور پیش خواهد رفت. مدیریت باشگاه در حال انجام کاری باحوصله و مطمئن است. ما سه ما تمام برای انجام کارهای نقل و انتقالاتی فرصت داریم. صحبت‌هایی شده و طبق استراتژی از پیش تعیین شده پیش می‌رویم. البته به تیم دوم هم نگاهی داریم. امسال هم ممکن است یک یا چند تیم از بارسای بی به تیم اول اضافه شوند. مطمئنا خروجی ها و ورودی‌هایی خواهیم داشت.

حرف‌های بارتومئو درباره گریزمان صرفا برای جلوگیری از خشم اتلتیکو مادرید و به دنبال آن شکایتش به فیفا است که ممکن است برای بارسلونا گران تمام شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگار آنا گفت: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟