Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:29:24 GMT

بولتون: خواهان گفتگو با ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۰۵۳

جان بولتون در تازه‌ترین مصاحبه خود در مورد ایران خواهان مذاکره با تهران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن فری بیکن، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تازه‌ترین مصاحبه در مورد ایران در دو روز قبل از حادثه نفت‌کش‌های خلیج فارس مدعی شد: ما برای اینکه تنش‌ها را آرام کنیم خواستار مذاکره با رهبران ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام کاخ سفید در ادامه اظهارات خود مدعی شد: وضعیت بسیار خطرناک است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست ما آماده هر اقدامی برای مقابله با تهدید‌های نظامی ایران هستیم. اما در برابر تحریک‌های نظامی ایران، مهیای اقدام تلافی‌جویانه هم هستیم.

بولتون در ادامه اظهارات خود افزود: ما باید اطمینان حاصل کنیم توانایی‎ بازداشتن ایرانی‌ها را از اقداما‌تی که تهدیدی برای مردم آمریکا و بازار جهانی نفت است؛ داریم.

وی همچنین در ادامه مدعی شد: در صورتی که ایران درباره عزم و جدیت ترامپ در مورد تصمیم‌های خود شک کند، مرتکب اشتباه بزرگی می‎شود.

بولتون در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما درباره خطرات سپاه قدس و عملیات‌های نهاد‌های اطلاعاتی ایران و همچنین نیرو‌های وابسته به آن‌ها در عراق و یمن بسیار نگران هستیم. این گروه‎ها تهدیدی برای تجارت در دریای سرخ و همچنین اهدافی در عربستان هستند و هم‌چنین برای نیرو‌های آمریکایی و تجهیزات ما در عراق، خلیج فارس، دریای عمان و افغانستان خطرناک هستند.

وی در ادامه ادعای خود افزود: سپاه قدس و اطلاعات ایران در تدارک حملاتی علیه این اهداف آن هم به شکلی هستند که قابل انکار باشد و حضور تهران مشخص نشود.

این مقام کاخ سفید در ادامه اظهارات بی اساس خود علیه ایران مدعی شد: ایرانی‌ها به همان طریقی عمل می‌کنند که در زمان اوباما رفتار می‌کردند آن‌ها هنوز به طور کامل از قابلیت‌ها و توانایی‌های آمریکا نترسیده‌اند. این در حالی است که بعد از خروج ترامپ از برجام، ایران با مشکلات زیادی به دلیل وجود تحریم‌ها مواجه است و اقتصاد آن‌ها به شدت دچار مشکل شده‌است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک بولتون کاخ سفید طرح ترافیک ۹۸ برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

 وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • گزارش رسانه‌های خارجی درباره صدای انفجار در ایران
  • بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود