Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

68پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری از ابتدای سالجاری تاکنون در استان مازندران موردرسیدگی قرار گرفت .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان داشت : از این تعداد ، 29 پرونده رانندگان در کمیسیون ماده 11 و 39پرونده شرکت های حمل و نقل باربری و مسافری در کمیسیون ماده 12 مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی نجفی در ادامه افزود: جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای می باشد.

وی تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافررا شامل : جذب مسافر از روش‌های غیرمتعارف، برخورد نامناسب راننده، صدور صورت وضعیت و برقراری سرویس برای وسیله نقلیه دارای نقص فنی، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر و غیره بوده که در جلسات کمیسیون به آنها رسیدگی و احکام مربوطه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در خصوص تخلفات انجام‌شده در بخش حمل و نقل کالا نیز گفت: عدم رعایت ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی، عدم رعایت ضوابط حمل محمولات ترافیکی از جمله تخلفات انجام‌شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا بوده است.

عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12 از طریق شکایات سامانه شهراه و 141مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار نمودن مسافر و عدم صدور بلیط در بخش مسافر بوده است . 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافر برون شهری راهداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد

آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران