Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند برگزاری سی‌و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: دوره سی و ششم از جانب بنده حقیر به همه کارشناسان دوره‌ای ممتاز محسوب می‌شود چرا که بخش عمده‌ای از مسابقات در روز‌های پیش از برگزاری به صورت غیر حضوری برگزار شد و این امر باعث فراق بال بیشتری برای مراحل نهایی محسوب می‌شد و ما توانستیم فقط در چند روز در تهران شاهد برگزاری مراحل نهایی این مسابقات بین‌المللی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برگزاری مسابقات قرآن در مصلی تهران و نظم برگزاری جلسات قرآن کریم گفت: سالن یا شبستان اصلی مصلای تهران سالن همایش نیست و شما نمی‌توانید آنگونه که باید مانند سالن اجلاس، برج میلاد و ...انضباطی حاکم داشته باشید. درواقع شاید به همین دلیل است که می‌گوییم نظم در امسال نسبتاً رعایت شده بود، اما باید گفت از نظر زمانی به شدت دقیق حفظ شده بود و ما هیچ روزی زودتر یا دیرتر از ساعت ۱۶ مراسم را شروع نکرده بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان یادآور شد: سی‌و هفتمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انشالله در ماه شعبان سال ۱۳۹۸ با حضور قاریان مطرح کشوری و دیگر قریان و  حافظان برتر جهان اسلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن سازمان اوقاف مصلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد