Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مطهری‌پور با اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۹ خرداد، گفت: طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۹ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام، در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی مطهری پور» با اشاره به استقبال بالا از ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، گفت: در پی این استقبال، مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه 29 خرداد ماه در سایت لبیک تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از 18 خرداد ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند.

 

وی تصریح کرد: از آغاز ثبت نام این دوره ۱۰ روز می گذرد و در این مدت بیش از ۴۹ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان به گروه متاهلین و دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

 

حجت الاسلام مطهری پور خاطرنشان کرد: آخرین زمان ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه 29 خرداد ماه است که این زمان دیگر تمدید نمی شود. قرعه کشی 30 خرداد ماه انجام و نتایج یکم تیر ماه از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام می شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز اردبیل دهه کرامت در فارس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خطبه نماز جمعه جشن های دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد بیرجند ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کربلای معلی تمدید مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مقررات ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال ۱۴۰۲ یک ماه پس از پایان دوره مزبور می‌باشد لیکن باتوجه به درخواست‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم ایشان و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنان در اولین دوره اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، بنا به اختیار حاصل از ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم، ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مؤدیانی که تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۲/۱۴۰۳ اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح و یا تکمیل (ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آنها در سامانه مؤدیان صادر نشده است) و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند امکان برخورداری صد درصدی از بخشودگی جریمه تأخیر موضوع ماده (۳۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ را تا زمان فوق و همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده (۳۶) قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) برای موارد مذکور فراهم نمایند.

بدیهی است برای انجام محاسبات سیستمی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده صورتحساب‏های الکترونیکی ثبت شده در سامانه مؤدیان برای دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مقتضی است خریداران کالا و خدمات دارای صورتحساب الکترونیکی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ نسبت به تعیین تکلیف خرید‌های خود در سامانه مؤدیان اقدام نمایند تا اعتبار خرید آنها و آثار مالیاتی فروش‏های نسیه برای فروشندگان در اظهارنامه پیش فرض دوره چهارم (زمستان) سال ۱۴۰۲ آنها لحاظ شود. در صورت عدم اقدام مؤدی و در نتیجه عدم احتساب آثار مالیاتی اینگونه صورتحساب‌ها در دوره چهارم سال ۱۴۰۲ (زمستان) آثار مالیاتی آن در دوره اول (بهار) سال ۱۴۰۳ لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه