Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۰ عدد نازل عرضه سوخت فرآورده های نفتی در سطح استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت که تمام نازل های فوق الزامات استاندارد را برآورده کرده اند.

وی افزود : از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین المللی یکاها و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با اشاره به ماده ۲۲ ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش مصوب سال ۷۵ در مجلس، افزود: بر اساس این قانون کلیه دارندگان اوزان، مقیاس ها و وسایل سنجشِ مشمول مقررات استانداردهای اجباری، اجازه ندارند از اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش فاقد علامت آزمایش اولیه و یا دوره ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

همتی از انجام ۴۲۰ مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت در سال جاری یادآور شد: در این بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب می شود.

وی اضافه کرد : در صورت نداشتن صحت عملکرد نازل عرضه سوخت مایع تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

همتی ادامه داد : این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله نازل های عرضه سوخت مایع انجام می شود.

وی بیان کرد : مصرف کنندگان هنگام استفاده از نازل های عرضه سوخت مایع در جایگاه ها به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه داشته و در صورت نداشتن این برچسب موارد را به اداره کل استاندارد ایلام اطلاع دهند.

گفتنی است ۴۴ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۸ جایگاه سی ان جی در استان ایلام فعال می باشد.

انتهای پیام/غ

بازرسی از صحت عملکرد نازل های سوخت استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: موجودی جایگاه‌های عرضه سوخت و مخازن ذخیره تکمیل است.

به گزارش شانا به نقل از ایلنا، جعفر سالاری‌نسب در واکنش به انتشار خبری درباره تشکیل صف در جایگاه‌های عرضه سوخت تهران به‌دنبال حمله‌های موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ما مشکلی بابت تأمین بنزین نداریم.

وی افزود: موجودی سوخت جایگاه‌های عرضه و مخازن ذخیره تکمیل است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: بنزین به مقدار کافی موجود است؛ مردم نگران تأمین سوخت نباشند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند