Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات یمنی تأیید کردند، سایت اینترنتی خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و خبری دروغ به نقل از رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره قصد صنعاء برای حمله به نفتکش‌ها روی خروجی آن قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن از هک شدن سایت خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی گفت، کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به فریب و دروغ از طریق هک کردن صفحه اینترنتی خبرگزاری سبأ روی آورده‌اند و برای چند دقیقه محدود خبری را بر روی این سایت قرار دادند که حقیقت ندارد.

الشامی تأکید کرد: آنچه به مهدی مشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نسبت داده شده، صحت ندارد و تحقیق کاملی در این زمینه انجام خواهد شد.

خبرگزاری سبأ هم تأیید کرد، سایت آن هک شده و اخبار کذب بر در خروجی آن قرار گرفته است.

«محمد المنصور» رئیس شورای مدیریت این خبرگزاری اعلام کرد، سایت خبرگزاری برای دقایقی هک و خبری دروغ از مصاحبه مهدی المشاط منتشر شد اما تیم مهندسی اقدامات لازم را انجام دادند و سایت را در کنترل خود گرفتند.

در خبری که هکرها بر روی سایت سبأ قرار داده بودند، ادعا شده بود مهدی مشاط گفته پهپادها و موشک‌های یمن قادرند به هر نقطه‌ای در کشورهای حاشیه خلیج فارس برسند و «هر میدان نفتی یا نفتکش» در دریای سرخ «هدف مشروع» آنهاست.

این اقدام هکری در حالی انجام می‌شود که ارتش یمن این روزها در واکنش به حملات ائتلاف سعودی، با پهپاد و موشک چندین بار تأسیسات و فرودگاه‌های سعودی را هدف قرار داده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الیمن انفجار نفتکش ها هک کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول  روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان