Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمدمهدی قربانیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل‌و‌دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم منطقه یک گیلان شامل شرکت‌کنندگان شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش در امام‌زادگان ابراهیم و قاسم آستارا شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با بیان اینکه ۴۵ شرکت‌کننده خواهر و ۲۵ شرکت کننده برادر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند گفت: نفرات برتر این مسابقات در رشته حفظ ۵ جزء، یاور پوراصغری، حفظ ۲۰ جزء، رضوان بشیری و محمدجواد کرمی از تالش در رشته حفظ کل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در رشته اذان، سینا هنری از آستارا و حسن عباسی از رضوانشهر مقام نخست و دوم و در رشته دعاخوانی بهرام آزموده از ماسال مقام نخست را کسب کردند، همچنین در رشته ترتیل مرتضی فیضی‌پور از تالش، محمد سبلانی از آستارا و مهدی حکیمی‌راد از ماسال موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند.

قربانیان بیان کرد: مهدی روشنی از ماسال، هادی غفارزاده از تالش و صادق شکاری توانستند در رشته قرائت قرآن کریم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند و در رشته حفظ ۵ جزء نیز فاطمه صمدنیا از ماسال، سمیه شهبازی از آستارا و اکرم برزگر از ماسال رتبه‌های یک تا سوم را بدست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به رتبه‌های برتر بخش خواهران خاطرنشان کرد: سولماز مسلمی از آستارا، مهدیه مهدوی از آستارا و زهره نصیری از آستارا توانستند در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم رتبه‌های نخست، دوم و سوم را از آنِ خود کنند.

وی با بیان اینکه آمنه فتوحی از ماسال، کبری شکری از تالش و سیده فاطمه مقدم از ماسال به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم رشته دعاخوانی قرار گرفتند افزود: در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستار، مائده بشیری از تالش و سیده صغری جلالیان از ماسال رتبه‌های یکم تا سوم را کسب کردند.

قربانیان اظهار داشت: زینب پیدا از آستارا، سمیه آصفی از تالش و فرزانه دنیایی از آستارا نیز موفق شدند رتبه‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات قرآنی در رشته قرائت خواهران را به دست آوردند و افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان را در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

الیاس علی‌اکبری (اهل خراسان شمالی) به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.

بتول پاکروح (اهل خراسان شمالی) سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.

همچنین محبوبه خورشیدی سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت.

تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کند.

بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از ۴ اردیبهشت ماه در بجنورد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086071

دیگر خبرها

  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند