Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:16:59 GMT

خوردبین: آدم های کوچک برانکو را فراری دادند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۴۱۵

خوردبین: آدم های کوچک برانکو را فراری دادند

«محمود خوردبین» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: اینکه برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس جدا شده است بدترین اتفاق برای این تیم محسوب می شد و به طور حتم مسببان این تفاق باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

وی افزود: متاسفانه مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مقصر این اتفاق هستند زیرا شرایط مناسب را برای ادامه همکاری برانکو فراهم نساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بهتر است بگویم برخی آدم های کوچکی دوست نداشتند این مربی بزرگ در پرسپولیس فعالیت کند و‬ در‬ نهایت‬ باعث‬ جدایی‬ وی‬ شدند.‬

سرپرست اسبق پرسپولس خاطرنشان کرد: از دست دادن برانکو یک اشتباه بزرگ بود و عواقب خوبی در انتظار این تیم نخواهد بود و من پیش بینی می کنم فصل سختی در انتظار قرمزپوشان تهرانی خواهد بود.

خوردبین تصریح کر د: هواداران پرسپولیس با برانکو خاطرات خوبی دارند و این مربی برای آنها جام های با ارزشی را به دست آورد و حق طبیعی آن هاست که بابت رفتن سرمربی تیم محبوبشان ناراحت و عصبانی باشند.

وی تاکید کرد: سرمربی بعدی پرسپولیس کار سختی را پیش رو خواهد داشت و این یک چالش جدی برای این تیم خواهد بود و نمی دانم بر اساس چه اصول و منطقی اقداملتی را انجام دادند که کاسه صبر برانکو لبریز شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر مسولان باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را زودتر انجام می دادند و خواسته های برانکو را انجام می دادند او همچنان در این تیم باقی می ماند و به فکر جدایی نمی افتاد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برانکو باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.

پس از تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - 3 اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به‌طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا 5 اردیبهشت ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری