Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@17:55:31 GMT

آقای حسینی! درخواست 6 میلیاردی برایت زود است!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۵۰۰

آقای حسینی! درخواست 6 میلیاردی برایت زود است!

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال گفت که برای سیدحسین حسینی زود است که چنین مبالغی برای تمدید قرارداد خود بگیرد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره درخواست ۶ میلیاردی سیدحسین حسینی برای تمدید قراردادش به مدت دو فصل، اظهار داشت: مسئولان استقلال کار خوبی کردند و به هواداران شفاف توضیح دادند. اینکه حسینی این ادعا را می‌کند و می‌گوید فلان دروازه‌بان نباشد، برای استقلال بد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته مسئولان غیرفوتبالی قراردادهایی با بازیکنان بسته‌اند که امروز می‌بینیم حسینی هم چنین مبلغی را درخواست داده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست ۶ و ۹ میلیارد تومانی حسینی و غفوری / حسینی شرط کرد رحمتی در استقلال نباشد

«به من گفته بودند حسینی برای تمدید قرارداد ناز می‌کند.» وی با بیان این جمله افزود: وقتی حسینی اینگونه صحبت می‌کند، یعنی هیچ عشق و علاقه‌ای در استقلال وجود ندارد. بابت سال‌های ۷۹ تا ۸۳ مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال می‌خواهم، اما کسی این موضوع را نمی‌داند. می‌دانید چرا؟ چون به استقلال تعصب داشتم.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: بهتر است استقلال به جای حسینی از دروازه‌بان‌های آکادمی و جویای نام خود استفاده کند. حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است، اما به نظرم این قیمت ارزش او نیست. شاید از نظر ما هزار تومان ارزش داشته باشد، اما از نظر خودش میلیاردها تومان. استقلال به جای حسینی می‌تواند از دروازه‌بان آکادمی و جویای نام خود استفاده کند و اجازه ندهد بازیکن برای باشگاه تعیین تکلیف کند.

برومند با انتقاد از رفتار حسینی تأکید کرد: حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است، اما استقلال با پول قرارداد او می‌تواند ۱۵ دروازه‌بان جوان بگیرد. آقای حسینی! برایت زود است چنین ادعایی داشته باشی. وقتی ۸ تا ۱۰ سال درون دروازه استقلال قرار بگیری و بالا و پایین نداشته باشی، آن وقت می‌توانی مدعی باشی. لباس استقلال و هوادارانش جایگاه بالایی دارند. اینها صحبت کسی است که به استقلال تعصب دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال پرویز برومند دروازه بان سید حسین حسینی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!

محمد حسینی، مدافع تراکتور، یک ماه از میادین دور شد!

طرفداری | محمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، در جریان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به گفته پزشک تیم، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

سید محمد حسینی که گفته می شد جانشین آقاسی در ترکیب تراکتور است حالا با مصدومیتی مواجه دشه که او را یک ماه از میادین دور کرده است. این در حالی است که تراکتور از نبود سرمربی رنج می برد و عارف آقاسی هم در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت در ترکیب تراکتور نیست.

سیدمحمد حسینی با این مصدومیت بازی حساس با استقلال را هم از دست داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!