Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@02:23:37 GMT

باقری: در حد و اندازه‌ سرمربیگری پرسپولیس نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۵۸۹

باقری: در حد و اندازه‌ سرمربیگری پرسپولیس نیستم

مربی پرسپولیس گفت: با باشگاه یک فصل دیگر قرارداد دارم اما خودم را در حد و اندازه سرمربیگری تیم بزرگی چون پرسپولیس نمی‌بینم.

به گزارش مشرق، کریم باقری در مورد جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس که دلخوری هواداران این تیم را در پی داشته است، اظهار داشت: در این مورد من اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کنم و صبح امروز (دوشنبه) نیز حرف‌های ایرج عرب را در رادیو شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌آید همه چیز تا فردا مشخص خواهد شد. باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. آنچه مشخص است برانکو درخواست جدایی از پرسپولیس را داده و باید به نظر وی احترام گذاشت.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس بیش از حد در مورد برانکو زمان را از دست داد و شاید زمان زیادی هم صرف آمدن سرمربی جدید شود، عنوان کرد: مدیریت باشگاه با توجه به صحبت‌‌هایی که با برانکو انجام داده بود انتظار داشت او برگردد و همچنان سعی خود را می‌کند اما برانکو خواهان فسخ قرارداد است و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. در صورتی که تا فردا جدایی برانکو قطعی شود حتماً برای پیدا کردن جانشین برای او از سوی باشگاه اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
  کریم باقری بهترین گزینه جانشینی برانکو

مربی پرسپولیس در ارتباط با واکنش تند هواداران در شبکه‌های اجتماعی و تجمع برخی آنها جلوی ساختمان باشگاه در اعتراض به جدایی برانکو از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: طبیعی است که چنین جوی را شاهد باشیم از این جهت که برانکو آنقدر در پرسپولیس خوب نتیجه گرفته که هواداران حق دارند بابت رفتن او ناراحت باشند. باید پذیرفت که هر آمدنی رفتنی دارد و برانکو هم حتماً برای تصمیم خود دلایلی دارد. در حال حاضر کاری از دست کسی بر نمی‌آید و باشگاه همه تلاش خود را برای حفظ برانکو انجام می‌دهد.

باقری در پاسخ به این سوال که اگر به او پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را بدهند خواهد پذیرفت یا نه گفت: نه، من اصلاً خودم را در رده سرمربیگری پرسپولیس نمی‌بینم. در صورت جدایی برانکو، انشاءالله یک مربی خوب را برای جانشینی وی انتخاب خواهند کرد.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود اگر قرار باشد جانشین برانکو ایرانی باشد چه کسی بهتر از او؛ تصریح کرد: نه، من در حد و اندازه سرمربیگری تیم بزرگی چون پرسپولیس نیستم و در این چند ساله هم که به عنوان مربی در خدمت پرسپولیسم افتخار بزرگی است.

مربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا حاضر است به عنوان دستیار کنار مربی ایرانی دیگری کار کند، گفت: من نباید بگویم که با کدام مربی حاضر به همکاری هستم و با کدام گزینه نه، یک فصل از قراردادم با باشگاه باقی مانده و اول باید دید تکلیف برانکو چه می‌شود. هر مربی که جانشین او شد در واقع اختیار تام دارد که دستیارانش را خودش انتخاب کند.

باقری در مورد جدایی احتمالی بازیکنان پرسپولیس از این تیم بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ گفت: تصمیم با خود بازیکنان است که می‌خواهند بمانند یا بروند. سال‌های سال بازیکنان بزرگ زیادی به پرسپولیس آمدند و رفتند اما بزرگی این تیم حفظ شد. هر بازیکنی ماند قدمش روی چشم ما، البته اگر ماندنی شوم. هر بازیکنی باید افتخار کند که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد. اجازه دهید اول تکلیف سرمربیگری تیم مشخص شود و بعد آنهایی که دوست داشتند بمانند و اگر هم دوست دارند، بروند و مشکلی نیست. حق طبیعی‌شان است در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری بدهی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس سرمربیگری فسخ قرارداد کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد