Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در مراسمی با حضور علی مراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، زارع مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان استانی، از طرح زهکشی در منطقه دشت الله آباد در شهرستان آبیک بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی در جریان این بازدید گفت: بهتر است در ادامه کار یک مشاور قوی گرفته شود و موضوع در زیر نظر کارشناسی نهایی شود.

اکبری بیان کرد: حل مشکلات زهکش دشت الله آباد قزوین نیازمند کارشناسی بیشتر و تشکیل جلسه با حضور استان های قزوین، البرز و قم است.

وی افزود: آنچه امروز در منطقه دیدیم نشان می‌دهد زهکشی به کاهش شوری دشت کمک کرده است و موجب تخلیه نمک می‌شود اما برای جلوگیری از تخلیه آب‌های سطحی باید آب مدیریت شود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: اینکه از آب زهکشی جلوگیری شود اشتباه است. باید پخش سیلاب مورد توجه قرار گیرد. هدف زهکشی فقط تخلیه نمک است نه توزیع آب و با نشست تخصصی می‌توان اختلاف را حل کرد.

اکبری گفت: اگر مشاوران به این نتیجه برسند تغییری صورت گیرد و پخش آب هم دیده شود و آب مازاد به دشت توزیع شود می‌توان برخی اصلاحات را صورت داد. به گفته ی وی مشابه این طرح در ۲۸۰ هزار هکتار در گلستان در حال اجراست.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه بوکان با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار بوکان و تبریک سال جدید گفت: سال ۱۴۰۲ سال وحدت مدیران شهرستانی در راستای پیشرفت و آبادانی بود.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: همه مسئولان شهرستانی باید در راستای حل مشکلات مردم با همفکری، وحدت و جهادگونه پای کار باشیم.

وی ادامه داد: مردم بوکان در سال گذشته و با حضور در راهپيمايی ها، مراسمات و انتخابات نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و حال نوبت ما است که با تلاش شبانه روزی برای رفع محرومیت ها گام برداریم.

 

در این دیدار صمیمی که بمناسبت فرارسیدن سال نو برگزار شد، فرماندار بوکان نیز ضمن قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان سپاه و بسیج در تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از وصایای شهدای عزیز و همراهی در برنامه های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای خدمت بهتر به مردم، بر همگرایی و هم افزایی برای تحقق شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۹۱ درصدی طرح جهش تولید در دیمزار‌های قزوین
  • طرح‌های آبخیزداری می‌توانند معجزه کنند/ بیشتر آب‌های سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به دریا ریخته شد
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • تحقق شعار سال نیازمند تعامل بیشتر دستگاهای اجرایی
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد