Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:02:06 GMT

اجرای طرح ساماندهی دریا در ۴۸ نقطه ساحلی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۶۲۷

اجرای طرح ساماندهی دریا در ۴۸ نقطه ساحلی مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمود میرفیضی با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس از ۲۰ خردادماه سال جاری همزمان با استان های شمالی کشور در استان مازندران کلید خورد، تصریح کرد: این طرح با هدف برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی، اجتماعی در ۴ محور دریا، تفرجگاه ها و بوستان ها، محورهای مواصلاتی و شهرها با به کارگیری همه امکانات و تجهیزات و بسیج منابع با همکاری و تعامل سایر سازمان ها و دستگاه ها به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح ساماندهی سواحل دریا در طول بیش از ۳۳۸ کیلومتر از ۴۸۷ کیلومتر ساحل دریا، افزود: طرح ساماندهی سواحل دریا در استان با محوریت استانداری و تشکیل کمیته های ۱۲ گانه اجرایی شد که در این راستا فرماندهی انتظامی استان به عنوان مسئول کمیته امنیت عهده دار برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سواحل است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی سواحل دریا در ۴۸ نقطه از سواحل دریا اجرایی شد، افزود: ۴۱ چادر مردانه و۳۷ چادر زنانه برای شنا و استفاده صحیح از دریا با امکانات لازم و با حضور ناجیان غریق پیش بینی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از شناسایی ۳۵۸ نقطه حادثه خیز در سواحل دریا خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته در مناطق ممنوعه و به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا بیش از ۵۸ نفر از هموطنان در دریا غرق شدند.

وی به شهروندان و مسافران، توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس و عوامل امداد و نجات در سواحل و همچنین عدم شنا در مناطق ممنوعه از شنا در نقاط حادثه خیز دریا اکیداً خودداری کنند.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: در طرح تابستانه پلیس، ماموران انتظامی علاوه بر حضور در سواحل دریا در ۱۲۰ شهرک ساحلی و ۵۶ تفرجگاه حضور فعال داشته و در راستای برقراری نظم و امنیت فعالیت می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با پیش بینی افزایش سفرهای تابستانی در سال جاری، افزود: برای رفاه حال شهروندان و مسافران، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام خاص و روزهای پایان هفته که شاهد افزایش حجم تردد ها هستیم، پیش بینی و از سوی پلیس راه در جاده ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش ۵ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در تابستان سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی و استفاده از تجهیزات و دوربین های پایش تصویری و کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی و تجهیز کارکنان پلیس به دست افزارهای الکترونیکی برای نظارت و کنترل بیشتر در کنار رعایت قوانین ومقررات راهور از سوی رانندگان، شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات ایجابی پلیس در راستای جلب مشارکت های مردمی برای برقراری نظم و امنیت در طرح تابستانه از اقدامات گسترده پلیس در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تعامل و همکاری خوب صدا وسیمای مرکز مازندران در راستای اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران از وضعیت دریا و ترافیک جاده ها، افزود: بی شک تعامل وهمکاری صدا وسیما و رسانه های گروهی استان در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان ومسافران تاثیر بسزایی در پیشگیری از حوادث و جرایم خواهد شد.

کد خبر 4643410

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار میرفیضی نیروی انتظامی مازندران طرح دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: طرح عفاف و حجاب که در قالب طرح نور از ۲۵ فروردین ماه سال جاری در سطح کشور و همزمان در سطح استان مازندران کلید خورد با توجه به گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان دهنده آن است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح استان نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌های آتی روند بهتر و مناسب تری خواهد یافت.

او افزود: اقبال مردمی نیز نسبت به اجرای این طرح بسیار خوب اریابی شده که با اجرای پویش بزرگ "زنجیره مردمی" در سواحل دریای مازندران در حمایت از عملیات "وعده صادق" و "طرح نور" از سوی مردم ولایتمدار استان در روز پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری، نمایان شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: روز به روز بر این حمایت‌ها افزوده می‌شود که جا دارد، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و مومن استان از تلاش‌ها و زحمات همکاران خود در جای جای استان که شبانه روز در اجرای این ماموریت فعالیت دارند، قدردانی کنم.

سردار مفخمی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ۳۲ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب، افزود: این دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در حوزه میدانی به وظایف خود عمل کنند.

او از همکاری و تعامل خوب سپاه کربلای استان، نیروی مقاومت بسیج و همیاران پلیس در این طرح قدردانی کرد و گفت: ستاد احیاء امر به معروف، گروه‌های مطالبه گر و دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که جامعه هدفی دارند و تعداد زیادی از زنان و دختران در آن جامعه حضور دارند، باید در کنار پلیس به مجموعه انتظامی برای اجرای هر چه بهینه این طرح کمک کنند.

فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در میدان و پوشش تمام نقاط و اجرای موفق این طرح تاکید کرد و افزود: اگر مجموعه ۳۲ دستگاهی که در طرح عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعیین شده در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند، طرح بسیار موفقی خواهد بود که اقبال مردمی را به همراه خوهد داشت.

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور