Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم و هفتم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

0596...0913:  جمعی از کارگران شرکت جهاد نصر یزد هستیم که هشت ماه حقوق به ما پرداخت نکرده اند لطفا این را به مسؤلین محترم اعلام کنید تا پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

6301...0917: استان فارس شهرستان ممسنی چند سال است که درخواست برق کشی دادیم ولی فایده ای ندارد اگر برق به این منطقه برود تعداد خانوار بیشتری در این منطقه سکنا می‌گزیند.

 

2305...0901: وزیر جهاد کشاورزی باید در مجلس فرا خوانده شود. برای سیب زمینی و پیاز چرا دادستان ورود نمی کند چرا جلوی آقازاده ها گرفته نمی شود. چرا به مردم ظلم می شود و کسی فریاد نمی زند دادگستر چرا داد نمیزنی؟

 

2873...0911: با سلام بچه  روستا هستم بالغ بر2100 نفرجمعیت ولی سالن ورزشی و امکانات فراغت نداریم لطفاپیگیری کنید. باتشکر

 

8569...0922: حاضر نیستند یک مریض اضافه در همان بیمارستان ببینند این مسئله در بیمارستانهای تامین اجتماعی مازندران بسیار مشهود هست. لطفا گزارشی تهیه کنید.

 

8569...0922: با سلام لطفا گزارشی تهیه کنید از پزشکان بیمارستانها که در غیر شیفت کاریشان در بیمارستانها ساعت میزنند ولی در مطب خودشان کار میکنند هم از بیمارستان پول میگیرند هم از مطب خودشان در آمد.

 

9654...0918: سلام ما چند ماهه که منتظر آهن آلات دولتی هستیم چرا دولت و مسولین به فکرما خانواده هایی که در اثر زلزله  97/9/4آذرماه تخریب کامل شده نیستند ما فقط آهن آلات با قیمت دولتی میخوایم همین شش6ماه گذشته خبری نشد... ما باید تا کی منتظر بمونیم؟؟ صدای ما را به گوش مسولین برسونین . از زلزله زده های سرپل ذهاب

 

3318...0916: سلام. لطفا استخدامی قوه قضایه را پیگیری نماید.در تنگنا هستیم. بعد دو سال می گذره 7000هزار جون در انتظار هستن.با تشکر.

 

2892...0918: باسلام.لطفا اگه امکان داره گزارشی در مورد علت پرداخت نشدن سود سهام عدالت بانک ملت تهیه کنید. چون دلیلی نداره بانک ملت بیاد پول مردم رو روی حسابهای بانک بزاره و به حسابهای مشمولین واریز نکنه. لطفا پیگیری کنین. فقط بانک ملت پرداخت نکرده انگار. ممنون از پیگیری شما

 

4637...0930: سلام خورو ساینا مهر پارسال ثبت نام کردم تحویل خرداد امسال به قیمت 51 تومان بوده همکاران که با من ثبت نام کردن موعد تحویل خودروشون یک ماه قبل من بوده یعنی اردبیهشت 51 واریز کردن اما از این ماه خرداد 98کارخانه 3ملیون خودرو را گران کرده یعنی 54 خودرویی که پیش فروش مهر بوده با چه منطقی کارخانه گران میکنه الان که می گویند که خودرو اومده پایین و اینکه خودرو ما تحویل فوری نبوده که داره قیمت 5درصد زیر قیمت بازار میده خود کارخانه داره قیمت ها رو میبره بالا اینکه نشد.

 

6634...0916: سلام مجدد. لطفا پیگیر زمین های مسکونی فاز ۲ دادگستری کوهدشت لرستان باشید. بعداز ۱۳ سال واگذاری هنوز مجوز ساخت ندارند.

 

0053...0915: سلام. بلیط قطار بندرعباس به مشهد قبل تعطیلات ۱۵خرداد ۱۱۲۰۰۰ تومان بود الان بعد تعطیلات ۱۵ خرداد ۱۵۰۰۰۰ تومان شده است. شما بررسی کنید.

 

6887...0912: برنامه به دعوت شما. با عرض سلام و خداقوت خدمت شما،ما تعدادی جوان و کسانی هستیم که نیاز مبرم به زمین مسکونی برای ساخت مسکن داریم که بنیاد مسکن واگذار نموده اما متاسفانه شورای محل و دهیاری زمین های موردنظر را بین دوستان و فامیل تقسیم نموده‌اند درصورتی که بعضی از آنها نیازی به این زمینها ندارند خواهش میکنیم پیگیری فرمایید روستای جارو ازاستان البرز شهرستان اشتهارد ممنون

 

3202...0902: با سلام احترام پارک های تهران به سمت پولی شدن هستند ورودی پارک آزادگان حق پارکینگ میگیرند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887804

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • راز‌های پنهان کاخ چهلستون قزوین
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • روایتی از تأخیر در تخصیص گازوئیل به ناوگان برون شهری بر اساس عملکرد
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی
  • برای سفرهای خارجی بلیط هواپیما بخرید و ریالی پرداخت کنید