Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:27:19 GMT

دمنوش‌های فاسد قبل از توزیع‌ توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۶۹۸

‌فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف مقادیر زیادی دمنوش خارجی فاسد در شهرستان دماوند خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران در خصوص این موضوع بیان کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالای خوراکی فاسد در شهرستان دماوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف واحد صنفی مورد نظر در شهرستان دماوند شده و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از این واحد صنفی، مأموران موفق شدند به میزان زیادی دمنوش خارجی تاریخ گذشته و فاسد کشف و یک متهم را دستگیر کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر، انبار مربوطه پلب و ۲ دستگاه (جرثقیل و تریلی) نیز توقیف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6079625

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی در گمرک
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک