Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:54:26 GMT

اختصاص ۱۰ درصد حقوق دولتی معادن کشور به محلات و دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۷۳۲

اختصاص ۱۰ درصد حقوق دولتی معادن کشور به محلات و دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ درصد کل حقوق دولتی معادن کشور به شهرستان‌های محلات و دلیجان استان مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه شهرستان‌های محلات و دلیجان ظرفیت‌های خوبی در حوزه معادن دارند گفت: شهرستان محلات دارای معادن عظیم سنگ تراورتن است به‌نحوی‌که به‌عنوان پایتخت تولید و استخراج سنگ ایران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان صمت استان با سرقینی معاون معدنی وزیر صمت داشتیم موضوع حقوق دولتی معادن را بار دیگر پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد از حقوق دولتی معادن کشور (۱۵۰ میلیارد ریال) ۱۰ درصد یعنی حدود ۱۵ میلیارد ریال به شهرستان‌های محلات و دلیجان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شد از محل حقوق دولتی معادن دو پروژه در محلات و یک پروژه در دلیجان شروع شود.

سلیمی اضافه کرد: مبلغ ناچیزی هم از حقوق دولتی معادن کشور به سایر نقاط استان تخصیص داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور مابقی حقوق معادن را که مصوبه مجلس است را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند

 سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: با وجود اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم اما متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تنها نیمی از این اعتبار هم اختصاص یافت.

وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می شود.

میرمحمدی یادآور شد: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد