Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@16:02:36 GMT

تحقق توسعه و عمران کلانشهرها با مشارکت بانک شهر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۷۴۱

تحقق توسعه و عمران کلانشهرها با مشارکت بانک شهر

به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمد هادی هاشم پور با اشاره به نقش حمایتی و مشارکت این بانک در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی شیراز گفت: از نمونه های این مشارکت می توان به بزرگراه و تونل کوهسار مهدی عج، تقاطع غیرهمسطح جوادیه، تقاطع غیرهمسطح سرداران تخت جمشید، تقاطع غیرهمسطح معلم و…. اشاره کرد.

هاشم پور با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان افزود: این بانک با فعالیت های خود نشان داده است که از سرمایه شهروندان در جهت بهتر شدن زندگی شهری بهره می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این بانک را الگوی مناسبی برای برنامه ریزی مالی کلان شهرها دانست و تصریح کرد: مشارکت در تکمیل پروژه های شهری مصداق عمل به تعهداتی است که در توسعه و آبادانی شهرها از سوی بانک شهر در پیش گرفته شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر میان شهرداری ها و بانک شهر در سال جدید شاهد اقدامات بیشتری از سوی مدیریت شهری در توسعه و عمران کلانشهرها باشیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی

امتداد - رحمان سعادت گفت: در صورت تداوم سیاست تثبیت اقتصادی شاهد کلید خوردن جهش تولید به دلیل اعتماد مردم به مدیریت اقتصاد خواهیم بود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رحمان سعادت اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایبِنا در خصوص عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ و حرکت دادن اقتصاد ایران به سمت ثبات اقتصادی گفت: در این موضوع شکی نیست که عملکرد بانک مرکزی در یک سال گذشته نسبت به دوره قبلی مطلوب‌تر و در راستای تحقق اهداف بانک مرکزی و کاهش نرخ تورم بوده است.

وی دراین باره یادآور شد: بی شک در صورت عدم تغییر رئیس بانک مرکزی با نرخ‌های بالاتری از نرخ ارز امروزی مواجه بودیم چرا که متاسفانه رئیس پیشین بانک مرکزی قادر به اشراف بر بازار ارز و به تبع آن انجام راهکار‌های لازم در کنترل نسبی نرخ ارز نبود.
وی در این باره یادآور شد: هر چند در حال حاضر نیز تا رسیدن به نرخ واقعی ارز فاصله داریم، اما در خصوص سنجش عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ واقعیت این است که عملکرد مثبت بوده به این خاطر که ثبات در نرخ ارز در بلند مدت موضوع مهمی است که بانک مرکزی از پس آن برآمد.
وی در این باره یادآور شد: در صورتی که بانک مرکزی بتواند سیاست تثبیت نرخ ارز را تا تابستان ۱۴۰۳ بر همین منوال مدیریت کند قطعا کار بسیار ارزشمندی انجام داده و قدم بسیار بلندی در راستای تثبیت اقتصادی برداشته است.
رحمان سعادت استاد اقتصاد ادامه داد: متاسفانه تورم و نوسانات نرخ ارز بیماری‌هایی در اقتصاد ایران به شمار می‌روند که محصول یکی دو سال گذشته نیست، بلکه به دلیل بی تدبیری‌های بلند مدت در اقتصاد ایران ماندگار شده اند.
کارشناس و تحلیلگر اقتصادی معتقد است: حرکت دادن اقتصاد به سمت رشد با سیاست گذاری‌های صحیح در راستای تحقق شعار سال نو «جهش تولید با مشارکت مردم» امر مهمی است که منجر به کاهش نوسانات اقتصادی و ارزی می‌شود و زمینه ساز اعتماد مردم به دولت و سیاست‌گذاری‌هایی می‌شود که در زمینه تولید است.

 

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال
  • قیمت گذاری دستوری، مانع مشارکت مردم در تولید
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال