Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:21:34 GMT

مشترکان خانگی همدان چه میزان مصرف دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۹۰۵

مشترکان خانگی همدان چه میزان مصرف دارند؟

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با ورود به فصل گرم سال پیک مصرف برای استان همدان تعیین شده که پیک مصرف تعیین شده این هفته ۶۴۰ مگاوات است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 لیدا یوسفی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: با توجه به اعلام شرکت توانیر مبنی بر افزایش مصرف برق در هفته جاری به دلیل افزایش دمای هوا در کل کشور، رعایت صرفه‌جوی در مصرف برق توسط همه شهروندان بیش از پیش ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این موضوع باید به عنوان یک وظیفه ملی مورد توجه همه باشد. سقف پیک تعیین شده توسط شرکت توانیر برای استان در هفته جاری 640 مگاوات است و رسیدن به این حد از مصرف برق  در استان برای پرهیز از خاموشی برنامه‌ریزی شده  ضرورتی انکارناپذیر است که با تعامل و همراهی شهروندان استان همدان محقق خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از شهروندان استان همدان تقاضا داریم تا در بین  ساعت‌های  13 تا 16 برق را مدیریت شده‌تر از قبل  مصرف کنند تا همه شهروندان امکان بهره‌مندی از برق تولیدی را داشته باشند و به ناچار به دلیل گذر از پیک مصرف تعیین شده خاموشی برنامه‌ریزی شده اجرا نشود.

وی اظهار داشت: یکی از راهکار‌های رسیدن و تحقق سقف پیک مصرف برق در استان همدان  هم آنست که  با همکاری و تعامل اصناف و کسبه و مردم، دمای داخل ساختمان محل سکونت و کار خود را بین  24 تا 26 درجه تنظیم کنند و  مانع از هدر رفت سرمای تولیدی توسط سامانه‌های خنک‌کننده موجود شوند و اگر برای آنان امکان دارد در نهایت از سرمای طبیعی یا  کولر آبی با دور کند استفاده کنند.

یوسفی درباره مدیریت مصرف مشترکان خانگی هم گفت: از مشترکان خانگی برق استان تقاضا داریم وسایل پرمصرف مانند اتو، سشوار، جارو برقی، ماشین لباسشویی و مانندآن را در این ساعت استفاده نکنند و با  برنامه‌ریزی مناسب استفاده از این وسایل را به ساعت‌های نخست صبح که هوا خنک و پیک مصرف کمتر است، انتقال دهند.

خوزستان| مشکلات اداره برق برای شهروندان بندرماهشهر در تابستان گرم تمامی ندارد + فیلم4.2میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به مشترکان برق آذربایجان شرقی پرداخت شدتوزیع ‌برق تبریز 110 میلیارد تومان معوقات برق مصرفی دارد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در پاسخ این سئوال خبرنگار تسنیم که مشترکان خانگی چه مقدار مصرف دارند، اظهار داشت: حدود 7 درصد از مشترکان خانگی استان همدان بیش از 300 کیلو‌وات ساعت در ماه مصرف می‌کنند که اگر این مشترکان مصرف برق خود را به کمتر از 300 کیلو‌وات ساعت در هر ماه کاهش دهند که آنهم با رعایت الگوی مصرف برق محقق می‌شود‌ از روش‌های تشویقی پیش‌بینی شده در قالب تخفیف‌ هزینه‌های مصرف برق برخودار خواهند شد.

وی افزود: از نکات مهم دیگر افزایش برق و مدیریت بهینه آن مصرف برق در مکان‌های اداری است که کارکنان این نهاد‌ها هم می‌توانند در زمان اوج مصرف برق که قبلا مطرح شد استفاده بهتری از وسایل برقی داشته باشند تا بار سرمایش تولیدی در این مکان‌ها مدیریت شده و بهینه باشد. آسانسور‌ها هم مصرف برقی دارند  که کاهش مصرف آن نقش موثری در مدیریت بهینه مصرف برق و کاهش پیک دارد همچنین کارکنان دستگاه های اداری در نهایت سعی کنند استفاده از دستگاه کپی را به ساعت‌های نخست روز منتقل کنند.

یوسفی گفت: یکی از راهکار‌های دیگر مدیریت مصرف برق و پیک مصرف اجرای تفاهم‌نامه پاسخ بار است که صنایع و کارخانجات، کشاورزان، ایستگاه‌های توزیع گاز سی ان جی، مراکز اداری و تجاری با شرکت توزیع برق امضا کردند و انتظار است که طبق تفاهم‌نامه به تعهد خود عمل کنند تا تابستان گرم پیش‌رو را با حداقل خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر بگذاریم و منجر به بهره‌مندی همه اقشار از نیروی پاک و دوستدار محیط‌زیست یعنی برق شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت: پس از وقوع سیل ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳ در منطقه میانکوه، تنگ چنار و ارنان شهرستان مهریز خسارت فراوانی به ابنیه، جاده ها، مزارع و باغات، قنوات و جوی‌های آب بخش کشاورزی وارد شد.  وی ادامه داد: با حضور امراللهی رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی استان، دهقان رییس اداره آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز و اسدی کارشناس مدیریت بحران استانداری از منطقه میانکوه شهرستان مهریز بازدید و میزان خسارت‌ها بررسی شد.  محسنی الحسینی افزود: امیدواریم با اختصاص بودجه از محل ستاد مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل و بلایای طبیعی در منطقه تاحدی جبران شود.

دیگر خبرها

  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد /عکس‌ها
  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد | تصاویر
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • میزان ویتامین E موردنیاز بدن در سنین مختلف
  • بدن انسان روزانه به چه میزان پروتئین نیاز دارد؟
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیر ساخت‌ های یزد