Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور موافقت کردند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 27 خرداد) پارلمان  مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس، وکلای ملت، مواد 6 ،7، 8 و 9 این لایحه را با اکثریت آراء، تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ماده 6 این لایحه، به منظور تکریم و حمایت از قهرمانان، پیشکسوتان، نابینایان، ناشنوایان، معلولان و جانبازان ورزشی دارای عناوین قهرمانی المپیک و پارالمپیک، جهانی، آسیایی، پارآسیایی و ملی غیر‌شاغل و فاقد درآمد مستمر و مشخص، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی با شخصیت مستقل وابسته به وزارت ورزش و جوانان با استفاده از منابع و امکانات موجود ادامه فعالیت می‌دهد، اصلاح شرایط و مقررات فعالیت وظایف و اختیارات و ترکیب هیئت امنا و هیئت عامل موجود در اساسنامه ظرف مدت شش‌ماه بعد از لازم‌الاجراء شدن این قانون با پیشنهاد این وزارت‌خانه به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

وزارت ورزش موظف به کسب درآمد پایدار از محل تبلیغات رسانه‌ای شدتعیین اهداف تشکیل وزارت ورزش و جوانان در 2 حوزهوظایف دولت برای گسترش ورزش معلولان مشخص شد

وزارت ورزش و جوانان مکلف است گزارش عملکرد سالانه صندوق را با ذکر منابع و مصارف مربوط به دیوان محاسبات و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

طبق ماده 7 وزارت ورزش و جوانان مکلف است ظرف مدت شش ماه بعد از لازم‌الاجراء شدن این قانون ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی این وزارت‌خانه را تهیه کنند و به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ماده 8 آئین‌نامه اجرایی این قانون ظرف مدت شش ماه بعد از لازم‌الاجراء شدن آن توسط وزارت ورزش و جوانان تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

طبق ماده 9 این لایحه نیز، از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون، قانون تأسیس سازمان تربیت بدنی ایران مصوبه 1350 لغو می‌شود.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان پیشکسوتان فوتبال ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان پیشکسوتان فوتبال ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت ورزش و جوانان پیشکسوتان فوتبال ایران نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش