Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:25:03 GMT

اقدام احمقانه توریست جوان در بالکن هتل! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۹۷۹

اقدام احمقانه توریست جوان در بالکن هتل! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک توریست انگلیسی در پرش از بالکن هتل را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این جوان خام برای خودنمایی در مقابل دوستانش از بالکن هتل به پایین می‌پرد.

این ویدئو نشان می‌دهد این توریست که هویتش مشخص نشده در حالی که قصد دارد از بالکن هتل بر روی یک درخت بپرد ناگهان به پایین سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مکان دقیق این هتل مشخص نشده، اما گفته می‌شود یکی از هتل‌های شرهر مایورکا در اسپانیا بوده است.

در حالی که این جوان فکر می‌کرد می‌تواند بر روی شاخه‌های درخت فرو بیاید، بدلیل وزن و شتاب زیاد شاخه‌های درخت نتوانست وزن او را تحمل کند و او مستقیما به پایین سقوط کرد. بنا به گزارش روزنامه مایورکایی Diario de Mallorca این جوان از ناحیه پشت در چند نقطه دچار شکستگی شد. همچنین بنا به گزارش این روزنامه این جوان انگلیسی تلاش کرد تا با ادعای اینکه لغزنده بودن بالکن هتل موجب سقوط او شده هزینه ۳۳۰۰۰ یورویی بیمارستان را از روسای هتل دریافت کند. روسای هتل بلافاصله با شرکت بیمه مربوطه تماس گرفتند، اما تحقیقات اولیه این شرکت نشان داد که علت وقوع حادثه لغزندگی بالکن نبوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خودنمایی جوان انگلیسی کار دستش داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل وحشتناک ترین ها حوادث هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های روسیه گزارش دادند یک فروند بمب‌افکن راهبردی از نوع توپولف ۲۲ام۳ سوپرسونیک نیروی هوا-فضای ارتش روسیه کمی بعد از اجرای ماموریت در اوکراین، در حالی که دو بمب‌افکن دیگر از همین مدل آن را همراهی می‌کردند در منطقه استاوروپل در جنوب روسیه سقوط کرده است.

به نقل از ایسنا «ولادیمیر ولادیمیروف»، فرماندار استاوروپل گفت این بمب‌افکن متعلق به دوران شوروی سابق در منطقه «چروونو گواردیسکی» در استاوروپل سقوط کرده و خلبان‌هایش پیش از سقوط توانسته‌اند از هواپیما خارج شوند.

به نوشته پایگاه «دیفنس بلاگ» تیم‌های جستجو و نجات این خلبان‌ها را به جز یک نفر که مفقود است یافته و به تاسیسات پزشکی منتقل کردند.

وزارت دفاع روسیه تایید کرد بمب‌افکن دوربرد توپولف ۲۲ام۳ ارتش این کشور بعد از تکمیل ماموریت و حین بازگشت به پایگاه سقوط کرده است. طبق اعلام این وزارتخانه هیچ مهماتی در این بمب‌افکن وجود نداشت و گزارش‌های اولیه حاکی از آن هستند که نقص فنی عامل سقوط این بمب‌افکن بوده است.

ویدیویی از سقوط این بمب‌افکن در زمینی نزدیک به یک منطقه مسکونی در حالی که آتش گرفته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بمب افکن توپولف ۲۲ام۳ که در ائتلاف ناتو با عنوان بمب افکن «بک فایر» شناخته می‌شود یک بمب‌افکن سوپرسونیک تولید شده در دهه ۱۹۶۰ است. ارتش روسیه از این بمب‌افکن برای اجرای حملات هوایی در میادین مختلف از جمله میدان جنگ اوکراین استفاده می‌کند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896981

دیگر خبرها

  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • زیر خط فقر را تا مغز استخوان احساس کنید؛ یک متر خانه در این منطقه ۲.۵ میلیارد تومان!
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس