Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خانعلی کریمی خرمی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خرمبید گفت:  به دنبال گشت زنی دوره‌ای نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرمبید در حوزه استحفاظی این شهرستان مشاهده شد که یک شرکت پیمانکاری راهسازی بدون کسب مجوز در عرصه‌های مرتعی "سنقر" روستای انارک این شهرستان اقدام به عملیات راهسازی کرده که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی، ادوات غیرمجاز در این منطقه را توقیف از محل اجرای تخلف خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مقابله با تصرفات غیر مجاز با سودجویان اراضی ملی، تصریح کرد: با کوچکترین تخلف و ساخت و ساز در محدوده اراضی ملی به شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

کریمی خرمی مشارکت مردم در جلوگیری از تصرفات غیر مجاز و حفاظت از عرصه‌های طبیعی را عامل مهم و تاثیر گذار در بروز تخلفات و تصرفات این عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم محلی درکنار برخورد به موقع و قاطع سیستم قضایی با متخلفان مهمترین راهکارعملی مقابله با فرصت طلبان عرصه‌های طبیعی است.
انتهای پیام/م

توقف جاده سازی غیر مجاز در خرمبید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در اجرای دستور فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری، مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان آمل بصورت سرزده از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازید نمودند.

در جریان این بازدید مشترک، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

محموله قاچاق مکشوفه جهت تنظیم پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قانونی، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری