Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@05:33:18 GMT

گل‌محمدی؛ جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۲۸۶

گل‌محمدی؛ جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ به الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جانشین او است. اگر چه مسئولان این باشگاه اعلام می‌کنند همچنان به دنبال بازگرداندن برانکو هستند اما باید پذیرفت که این مربی تیم آینده‌اش را انتخاب کرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این موضوع به فکر انتخاب جانشین برانکو افتاده‌اند و در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی اگر چه چندی پیش قراردادش را با پدیده تمدید کرد اما در چند روز اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت پیشنهاد از پرسپولیس می‌تواند قراردادش را فسخ کند. باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر اما اصلی‌ترین موضوع این است که گل‌محمدی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه سرمربیگری سرخپوشان به شمار می‌رود و حتی گفته شده تلاش برای حضور او در پرسپولیس آغاز شده است.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج