Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:37:00 GMT

انتقاد از پیش فروش خودرو بدون اعلام تاریخ تحویل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۳۶۰

انتقاد از پیش فروش خودرو بدون اعلام تاریخ تحویل

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکر شفاهی، گفت: یکی از شرکت های خودروسازی اقدام به پیش فروش خودرو بدون تاریخ می کند تا امروز که به مردم تاریخ می‌دادند، مردم را توپ فوتبال کرده بودند. اگر تاریخ تحویل وجود نداشته باشد چه بلایی می خواهند سر مردم بیاورند!

وی اظهار داشت: ماجرای بورسیه ها چه شد، رهبری انقلاب فرمودند ماجرای بورسیه ها ظلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ظلم به نظام و دانشجویان بود. رئیس قوه قضائیه باید جلوی این ظلم را بگیرد و ظالمان را اعلام نماید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی گفتید اگر مشکلات کشور راه حل نداشت به والله العظیم نامزد ریاست جمهوری نمی شدم، پس چرا امروز مشکلات کشور را حل نمی کنید؟

کد خبر 4643452

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا سلیمی محلات پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو در سال 1403 + تحویل 60 روزه به قیمت کارخانه

به گزارش پارس نیوز، به شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است.

  شرایط ثبت نام ایران خودرو 1403

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند پژو پارس XU۷P سفارشی ELX و سورن پلاس را به قیمت روز کارخانه خریداری کنند. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

 

  لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت ایران خودرو و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

   

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام ایران خودرو در سال 1403 + تحویل 60 روزه به قیمت کارخانه
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • ماجرای دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد