Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@20:47:40 GMT

واکنش ایران به اظهارات ولیعهد عربستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۵۰۰

واکنش ایران به اظهارات ولیعهد عربستان

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس موسوی گفت: عربستان با فقدان درک درست از متغیرهای منطقه با رویکردی مبتنی بر نظامی گری، بحران سازی و تنش افزایی، ثروت مردم خود و کشورهای منطقه را به جیب بیگانگان سرازیر کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار امیدواری کرد عربستان سعودی از راه باطلی که جز جنگ و ویرانی در منطقه به همراه نداشته، عدول کند و با برداشتن گام های اعتمادساز، سیاست نوینی مبتنی بر  گفتگو و تعامل برای کاهش تنش های منطقه ای دنبال نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا جمهوری اسلامی ایران از این رویکرد جدید استقبال خواهد کرد.

310311

کد خبر 1270998

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران و عربستان محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود