Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@04:30:57 GMT

سامپدوریا مقصد احتمالی توتی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۵۲۸

سامپدوریا مقصد احتمالی توتی

خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه رم در حالی از سمت معاون مدیر ورزشی تیم فوتبال رم استعفا کرد که احتمالاً مقصد بعدی وی سامپدوریا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرانچسکو توتی بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور در سالن کُنی واقع در کمیته ملی المپیک ایتالیا از سمت معاون مدیر ورزشی تیم فوتبال رم استعفا کرد و پیشنهاد مدیران این باشگاه مبنی بر قبول پیشنهاد مدیر فنی این تیم را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره جالوروسی که تصمیمش برای استعفا از سمتش در باشگاه را تصمیمی وحشتناک و البته دردناک توصیف کرد، پرده از اختلافات شدیدش با مدیران باشگاه رم برداشت. توتی گفت که مدیران باشگاه رم هیچگاه به وعده‌هایی که به وی داده بودند عمل نکردند و در هیچ یک از تصمیم‌گیری‌های باشگاه او را شرکت نمی‌دادند.

توتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به علاقه‌اش برای کسب چالشی جدید در باشگاهی دیگر اشاره کرد و گفت که مالک یک باشگاه دیگر تمایل به همکاری با او دارد، اما عجله‌ای برای انتخاب مسیر بعدی‌اش ندارد و در کمال آرامش پیشنهادهایش را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نیکولا شیرا، خبرنگار نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد باشگاهی که توتی در موردش صحبت کرده در واقع سامپدوریا است و ماسیمو فررو مالک این باشگاه یک ماه پیش به توتی پیشنهاد همکاری در حیطه فنی تیم را داده است و حتی با دانیله دروسی دیگر اسطوره رمی‌ها نیز تماس گرفته است.

اینکه ماسیمو فررو قصد دارد در چه پستی از توتی استفاده کند، مشخص نیست، این در حالی است که مارکو جامپائولو به تازگی با توافقی دوجانبه از سمت سرمربیگری سامپدوریا کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانچسکو توتی رم سامپدوریا دانیله دروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس

اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش مشرق، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • سید عباس صالحی: آوار پیاپی اسطوره‌های رژیم غاصب را به نظاره نشسته‌ایم
  • یک کودک بادیگارد ۳ میلیون دلاری مسی را دور زد +فیلم