Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@00:04:51 GMT

۵ تذکر یک نهاد امنیتی به جهانگیری در ماجرای نجفی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۶۵۸

ساعت 24- یک نهاد امنیتی ۵ نوبت درباره شهردار شدن محمدعلی نجفی به معاون اول رئیس جمهور تذکر داده است.

پس از گذشت ۲۰ روز از قتل میترا استاد جزییات جدیدی از ماجرای نجفی و انتخاب وی به عنوان شهردار تهران مطرح شده است.

پیگیری خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس حکایت از این دارد، به محض مطرح شدن نام محمد علی نجفی به عنوان نامزد شهرداری تهران، موضوع در کارگروهی ویژه بررسی و مشخص شد که نجفی صلاحیت تصدی مسئولیت شهرداری تهران را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به افراد متنفذی که در این موضوع نقش آفرینی می‌کردند، تذکراتی داده شده است. معاون اول رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در ۵ نوبت در جریان روند بررسی پرونده نجفی قرار گرفته و به خوبی از علل عدم صلاحیت وی مطلع شده بود.

این در حالی است که در این جلسات و در خلال تشریح کامل پرونده نجفی به جهانگیری گفته شده بود که انتخاب این فرد به صلاح کشور نیست و بهتر است نجفی از میان گزینه های تصدی پست شهرداری تهران کنار گذاشته شود.

الویری رئیس شورای عالی استانها چند روز پیش در جمع خبرنگاران به ماجرای نجفی شهردار پیشین تهران پرداخت و گفت: من در اینجا خیلی صریح اعلام می‌کنم که هیچ یک از اعضا در مورد مسائل مطرح شده در مورد نجفی اطلاع نداشتند. اگر در میان احزاب و حتی میان کارگزاران کسی در مورد موضوع آقای نجفی اطلاع داشت اعضا به نجفی رای نمی‌دادند.

کرباسچی نیز در سرمقاله روزنامه سازندگی نوشته بود که پس از مطرح شدن نام نجفی به عنوان شهردار تهران به دفتر وی رفته و درباره موضوع میترا استاد به هم حزبی اش هشدار داده بود که نجفی با تقلیل این موضوع در حد یک آشنایی ساده از کنار این موضوع عبور کرده بود.

۷ خرداد ماه امسال خبر قتل هولناک میترا استاد همسر محمد علی نجفی - شهردار اسبق تهران- در رسانه‌های کشور منتشر شد. تنها ساعتی از انتشار خبر قتل میترا استاد نگذشته بود که محمدعلی نجفی خود را به پلیس آگاهی شهر تهران معرفی و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. این اعتراف بیش از آنکه برای محمدعلی نجفی و خانواده میترا استاد دردناک باشد برای هم طیفی‌های نجفی که کمی قبل تر در سال ۹۶ برای شهردار شدن وی تلاش کرده بودند دردناک بود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش قدس آانلاین، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور چهار استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی، چهار استاد فیده و دو کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان