Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس بیان کرد: چیزی که محرز و مسلم است، این است که ما با برانکو تا پایان فصل ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ قرار داد معتبر و جاری داریم. این قرارداد تا کنون که من با شما صحبت می‌کنم، فسخ یا اقاله نشده و به بیان حقوقی این قرارداد دارای اعتبار و وجهه حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: ما دیروز یک نامه از وکیل برانکو دریافت کردیم، با این مضمون که برانکو مایل نیست که به ایران برگردد و دوست دارد که این قرارداد به صورت دوستانه و ۲ جانبه اقاله شود، یعنی فسخ ۲ جانبه شود. هیئت مدیره باشگاه با توجه به نامه‌های قبلی وکیل برانکو که طی آن به صراحت بیان کرده بود که ما از حق فسخ خود گذشتیم و به باشگاه تا تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ مهلت ارائه کردیم. هیئت مدیره باشگاه با شرایط اقتصادی موجود وجوه برانکو را تامین کرده و این موضوع قابلیت تامین دلیل دارد. درحال حاضر حتی ۲۰ درصد از پیش پرداخت قرارداد فصل بعد را هم آماده کردیم تا پرداخت شود. ما تحریم هستیم و برانکو هم این موضوع را خوب می‌داند. چندی پیش نیز ۵۰۰ هزار یورو به برانکو پرداخت کردیم که به صورت اسکناس بوده است.

قرارداد برانکو فسخ نشده است

ذاکر ادامه داد: اکنون برانکو می‌داند که این پول در داخل ایران است و با حضور برانکو یا نماینده رسمی او قابل پرداخت است. ما به وعده‌هایمان عمل کردیم، اما برانکو به دنبال این است که به صورت دوستانه قرارداد خود را اقاله کند. اینکه در رسانه‌ها می‌گویند قرارداد برانکو فسخ شده، درست نیست و او درخواست فسخ دوستانه به صورت ۲ جانبه داشت. او یک سری مسائلی را مطرح کرد که دوست ندارد به ایران برگردد و ... پس از لحاظ حقوقی قرارداد برانکو دارای اعتبار حقوقی است و یک قرارداد معتبر محسوب می‌شود.

الاهلی با برانکو مذاکره کند مشمول محرومیت و جریمه می شود

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک بحثی در رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاه الاهلی عربستان با برانکو توافق کرده و قرارداد منعقد شده است، اما من می‌گویم حتی اگر باشگاه الاهلی عربستان با برانکو که در استخدام باشگاه پرسپولیس است، مذاکره هم کرده باشد، آن باشگاه طبق قوانین فیفا مشمول محرومیت و جریمه خواهد شد. ما امروز این مطلب را به صورت رسمی از باشگاه الاهلی عربستان استعلام و بیان کردیم که در رسانه‌ها متوجه شدیم که شما با برانکو مذاکره کردید و قراردادی منعقد شده است، ضمن جلب توجه آن باشگاه به نقل و انتقلات فیفا خصوصا ماده ۱۷ موضع رسمی تان را برای ما مشخص کنید. این نامه را ما رونوشت به فیفا، کمیته حل اختلاف DRC، کمیته تعیین وضعیت، فدراسیون فوتبال عربستان، سازمان لیگ عربستان ارجاع دادیم که آن‌ها هم این گوشزد را داشته باشند که ما کوتاه نخواهیم آمد.

برانکو شخصی موجه، جنتلمن و با اخلاق است

ذاکر در خصوص اینکه چرا برانکو نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند، گفت: همه ما برانکو را می‌شناسیم که آدم موجه، جنتلمن و با اخلاقی است. او می‌توانست از حق فسخ قرارداد استفاده کند، اما عدول کرده و تا ۲۸ خرداد به ما فرصت داد و به همین دلیل درخواست اقاله داد. این درخواست جدایی به صورت دوستانه به دلیل فرصت ابتدایی بود که داد. فسخ قرارداد توسط هر شخص در هر جایگاهی در تعرفه استخدامی فوتبال، چه بازیکن باشد و چه سرمربی، در هر لحظه قابلیت اعمال دارد، یعنی هر بازیکن و مربی می‌تواند در حین قرارداد بگوید من می‌خواهم قراردادم را فسخ کنم، اما آثارش مهم است. در جایی این فسخ موجه تلقی می‌شود و در جایی دیگر این فسخ غیر موجه تلقی می‌شود و فسخ قراردادی که غیر موجه باشد، آثارش مخرب است.

هیئت مدیره باشگاه به طور کامل با پیشنهاد وکیل برانکو مخالفت کرده است

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه به طور کامل با پیشنهاد وکیل برانکو مخالفت کرد و اصرار بر این است که برانکو با ما قرارداد معتبر دارد و ما به خدمات سرمربی نیاز داریم.

وی در پایان گفت: اگر قرار داد برانکو با الاهلی قطعی شود، از باشگاه الاهلی شکایت می‌کنید. درباره قرارداد برانکو هم هرچه سیاست‌های باشگاه اتخاذ کند، عمل می‌کنیم، اما از باشگاه الاهلی حتی اگر مذاکره کرده باشد، شکایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو ایوانکوویچ

ادعای عجیب یکی از مسئولان باشگاه عربستانی/ برانکو، سرمربی الاهلی عربستان شد

پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس