Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنجلینو پاداش فصل خوبش در آیندهوون را خواهد گرفت.

طرفداری - منچسترسیتی احتمالا از بند بازخرید موجود در قرارداد فروش آنجلینو به آیندهوون استفاده می‌کند.

به گزارش سم لی از سایت گل، سیتیزن‌ها تابستان سال گذشته آنجلینو را به آیندهوون که آن زمان قهرمان هلند بود، فروختند اما بند بازخریدی در قراردادش گنجاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بسیار خوب این مدافع 22 ساله اسپانیایی که در تیم منتخب فصل اردویژه نیز قرار گرفت اما موجب شده تا سیتی خیلی زود به فکر بازخرید او باشد. 

اخیرا در اسپانیا گفته شد پاری سن ژرمن پیشنهادی 25 میلیون یورویی به آیندهوون داده است اما طرف هلندی بابت بندی که منچسترسیتی در قراردادش گنجانده بود، نمی‌توانست بدون اجازه آنها چنین پیشنهادی را قبول کند. سیتی اکنون می تواند با تنها 12 میلیون یورو آنجلینو را برگرداند. هنوز این اتفاق نیفتاده اما آبی‌ها به طور جدی این گزینه را مدنظر دارند. هدف این است که آنجلینو در فصل پیش به عنوان ذخیره‌ای مناسب برای زینچنکو و مندی به کار گرفته شود.

انتخاب اول زینچنکو خواهد بود و مندی آینده‌ای نامعلوم دارد. اگر این مدافع فرانسوی در فصل پیش بتواند مشکلاتی که به لحاظ مصدومیت داشت را پشت سر بگذارد و از حواشی بیرون از زمینش که پپ را آزرده کرد، بکاهد، در تیم می‌ماند و نقش مهمی به او سپرده خواهد شد اما اگر روند نزولی او ادامه داشته باشد، سیتی در ژانویه به دنبال دفاع چپی جدید خواهد بود. منچسترسیتی پیشتر برنامه داشت بن چیلول از لسترسیتی را در این تابستان به خدمت بگیرد که این پرونده فعلا بسته شده اما ممکن است در ژانویه دوباره باز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - چلسی ۰

منچسترسیتی با گل دیرهنگام برناردو سیلوا موفق شد چلسی را در ‏نیمه‌نهایی جام حذفی شکست دهد. ‏

دریافت 90 MB

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • منچسترسیتی دوباره در فینال؛ پپ به این راحتی از دوگانه داخلی نمی گذرد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - چلسی ۰
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی