Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستان عزیزی روز دوشنبه در نشست مجمع سالانه هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پس از جان باختن اردشیر راد رئیس هیأت والیبال این استان در سانحه هوایی ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ پرواز تهران - یاسوج رشته ورزشی والیبال استان چند ماه با رکود مواجه شد.

وی افزود: مجمع انتخابات هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد مهرماه سال گذشته برگزار و سید محمدکاظم نظری به عنوان رئیس جدید هیأت این استان تعیین و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دغدغه های اصلی مسئولان هیأت والیبال استان توسعه و پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی است.

عزیزی عنوان کرد: بر همین اساس سیاست‌هایی در هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده که شامل حمایت همه جانبه از هیأت‌های هشت شهرستان این استان و رعایت عدالت در برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اعتبار و تجهیزات بین آنهاست.

وی با اشاره به وجود استعدادهای چشمگیر در رشته ورزشی والیبال بین مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان، ابراز داشت: برخی شهرستان‌های استان با کمبود شدید امکانات از جمله توپ و تور مواجه هستند که این معضل در حال برطرف شدن است.

دبیر هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهرماه امسال تاکنون ۱۰ باشگاه جدید والیبال در نقاط مختلف این استان ایجاد و راه اندازی شده است.

عزیزی اظهار داشت: رؤسای هیأت‌های والیبال هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد و راه اندازی باشگاه‌های جدید در شهرستان های این استان همت کنند.

وی افزود: برخی مزایای مهم ایجاد و راه اندازی باشگاه‌های جدید والیبال در کهگیلویه و بویراحمد شامل کشف استعدادها، افزایش انگیزه افراد علاقمند و ایجاد رقابت سالم بین آنان خواهد بود.

دبیر هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویم سال ۱۳۹۸ رشته ورزشی والیبال این استان تنظیم شده که منطبق با برنامه‌ها و هدف گذاری‌های فدراسیون است.

عزیزی عنوان کرد: هیأت‌های والیبال شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به تنظیم تقویم شهرستانی و ارائه آن به هیأت این استان کنند.

وی ابراز داشت: تیر، مرداد و شهریورماه امسال به ترتیب تیم‌های والیبال مردان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید کهگیلویه و بویراحمد به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

دبیر هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردادماه امسال چند تیم والیبال از رده‌های مختلف سنی این استان در هر ۲ بخش مردان و زنان به رقابت‌های ملی استعدادیابی اعزام خواهند شد.

عزیزی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها شناسایی استعدادهای برتر برای معرفی به تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان رده‌های مختلف سنی است.

وی افزود: رقابت‌های والیبال جام خلیج فارس ویژه مردان و زنان رده سنی بزرگسالان در ۲ مرحله تابستانه و زمستانه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

دبیر هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رقابت‌ها پیش زمینه و مقدمه‌ای برای حضور تیم‌های والیبال مردان و زنان رده سنی بزرگسالان استان در مسابقات لیگ زیرگروه کشور است.

عزیزی عنوان کرد: انتظار می‌رود که داوران و مربیان والیبال کهگیلویه و بویراحمد حضور بیشتری در دوره‌های آموزشی و بازآموزی برگزار شده از سوی هیأت این استان داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد