Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، تلویزیون دولتی سوریه از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ناحیه «کدور بیک» در شهر قامشلی در شمال شرق این کشور خبر داد. این شهر در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه و عراق قرار دارد. در این حادثه چندین غیرنظامی کشته و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

گفته می‌شود این حادثه در مقابل ستاد محلی نیرو‌های امنیتی کُرد روی داده است. کنترل شهر قامشلی برعهده نیرو‌های «یگان‌های مدافع خلق» (ی‌پ‌گ) است. در سال‌های اخیر، قامشلی شاهد حملات تروریستی بی‌شماری بوده که بنا به گزارش‌ها بیشتر آن‌ها را داعش سازماندهی کرده است.

هفته گذشته نیز یک انفجار در منطقه دومار در شهر دمشق، پایتخت سوریه، روی داد. این انفجار در یک انبار مهمات بود که آتش‌سوزی مهیبی را به دنبال داشت، اما تلفات جانی را سبب نشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی تروریسم سوریه ترکیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حمل پساب در تاکستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محسن جلیلوند گفت: گزارش خودروی حمل پساب انسانی از سوی کارشناسان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست تحت پیگیری قرار گرفت و معلوم شد که این خودرو مواد آلوده را در اراضی ضیاآباد تخلیه کرده است.

وی با بیان اینکه خودروی متخلف با دستور مقام قضایی توقیف شده است، تصریح کرد: پرونده متخلف به همراه مستندات لازم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان، با متخلفان و آلوده کنندگان محیط زیست که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

جلیلوند از آحاد مردم خواست که در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی و تخلیه پسماند و پساب در مکان‌های غیر مجاز موضوع را سریعا به ادارات محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید در حفظ محیط زیست که با سلامت مردم در ارتباط است خود را مسئول بدانند تا زمینه تخلف برای سود جویان به حداقل برسد.

 

دیگر خبرها

  • آماری از این خودروی نوستالژیک/ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • صدای انفجار شدید در ایلات به گوش رسید
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • توقیف خودروی حمل پساب در تاکستان 
  • موشک های ایران در آسمان بیت المقدس /اسرائیل، آژیر خطر را به صدا در آورد /صدای انفجار به گوش می رسد