Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:25:30 GMT

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سخنان اخیر بن سلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۹۱۸

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سخنان اخیر بن سلمان

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهارات محمد بن سلمان در ایراد اتهام به جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را ادامه روش ناصواب گذشته و فرار از مشکلاتی دانست که سیاست‌های غلط عربستان در منطقه به همراه آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید عباس موسوی گفت: عربستان با فقدان درک درست از متغیرهای منطقه با رویکردی مبتنی بر نظامی گری، بحران سازی و تنش افزایی، ثروت مردم خود و کشورهای منطقه را به جیب بیگانگان سرازیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت خارجه اظهار امیدواری کرد که عربستان سعودی از "راه باطلی که جز جنگ و ویرانی در منطقه به همراه نداشته"، عدول کند و با برداشتن گام‌های اعتمادساز، سیاست نوینی مبتنی بر گفتگو و تعامل برای کاهش تنش‌های منطقه‌ای دنبال نماید.

وی گفت قطعاً جمهوری اسلامی ایران از این رویکرد جدید استقبال خواهد کرد.

ولیعهد عربستان به تازگی در گفت‌وگو با یک رسانه عربی اتهامات مختلفی را به کشورمان وارد کرده و ایران را دلیل بسیاری از مشکلات منطقه خوانده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت در فارس دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل اوقات فراغت کانون های مساجد حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع کانون های فرهنگی هنری مساجد بن سلیمان سخنگو سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم