Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:36:58 GMT

128 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۰۳۳

128 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری روز دوشنبه اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دژسلیمان به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: حین انجام ایست و بازرسی توسط مأموران چندین خودرو حامل کالای قاچاق به محض مشاهده مأموران تغییر مسیر داده و پس از طی مسافتی کالاهای قاچاق را در حاشیه و تپه‌های اطراف جاده تخلیه و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد کالاهای کشف شده را شامل تعداد ۳۸ طاقه پارچه ،۱۹ کیلوگرم لیمو خشک، ۳۵۱ کیلوگرم برنج، ۳۰ کیلوگرم بادام زمینی ،۲۰ کیلوگرم کشمش، ۳۲ لیتر روغن زیتون، ۲۴ قوطی پودر جو، ۲۰ بسته سس ادویه جات ۵۰۰ گرمی، تعداد ۱۱۰ دستگاه بیت گوئین، ۴۵ دستگاه پاوربیت کوئین ،۱۴۵ تخته رختخواب، ۳۶ عددپارچ و فلاکس، ۶۴۹ عدد لوازم خانگی، ۱۰پ اکت غذای حیوانات خانگی اعلام کرد.
سردار انصاری بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۲۸ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

پارسال حدود ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس در گچساران کشف شد.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در نزدیکی بنادر جنوبی کشور قرار دارد.

۸۱۴۳/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کشف قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان