Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@05:47:28 GMT

تامين سرمايه نوين 9 هزار ميليارد ريالي شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۱۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت تامين سرمايه نوين که روز شنبه 11 خرداد ماه 1398 در محل سالن همايش تلاش تهران برگزار شد، پس از استماع گزارش هيات ‌مديره و حسابرس و بازرس قانوني شرکت، صورت‌هاي مالي اين شرکت براي عملکرد سال مالي منتهي به 29 اسفند 1397 تصويب و بر اساس تصميمات مجمع به‌ازاي هر سهم، 250 ريال سود بين سهامداران تقسيم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پايان اين جلسه، مجمع فوق‌العاده با موضوع تصميم‌گيري درباره افزايش سرمايه شرکت از محل سود انباشته تشکيل شد. در اين جلسه با موافقت سهامداران، سرمايه ثبتي شرکت تامين سرمايه نوين از 7 هزار ميليارد ريال به 9 هزار ميليارد ريال افزايش پيدا کرد و به اين ترتيب شرکت تامين سرمايه نوين همچنان در جايگاه بزرگ‌ترين شرکت تامين سرمايه کشور از حيث سرمايه باقي ماند.
گفتني است، با توجه به قوانين و دستورالعمل‌هاي نهادهاي نظارتي، افزايش حجم سرمايه شرکت‌هاي تامين سرمايه موجب بهبود نسبت کفايت سرمايه، افزايش توانمندي در پذيرش تعهدات و انجام قدرتمندتر وظايف‌شان خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد

مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره به ذخایر مطلوب بنزین و گازوئیل در تاسیسات و انبار این شرکت گفت: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ذخایر مطلوب بنزین و نفت گاز در تأسیسات و انبار این شرکت خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

وی با تقدیر از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم غاصب اسرائیل و با رد شایعات و اخبار کذب مبنی بر کمبود یا نبود سوخت، افزود: بنزین و گازوئیل به میزان لازم موجود و تمام جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال است، هموطنان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاکید بر دریافت اخبار از منابع موثق، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همچون گذشته، بدون هیچ نگرانی و با اطمینان خاطر سوخت‌گیری خود را در جایگاه‌ها انجام دهند، کارت اضطراری بنزین به اندازه لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت استان موجود است.

انتظاری از افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در استان قزوین طی سه‌هفته نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از یکم تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در استان قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافت.

کد خبر 744366

دیگر خبرها

  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان
  • موانع و چالش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها
  • ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط انتقال آب زمینی و هوایی ناحیه صنعتی نیر