Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:07:16 GMT

تست گیری کمالوند از استعدادهای بومی استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۲۰۶

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند همانطور که از قبل وعده داده بود، عصر امروز با حضور در زمین چمن مصنوعی روستای شیرینو از استعدادهای بومی استان بوشهر وبه ویژه شهرستان جم تست گیری به عمل آورد.

در این تست گیری بیش از 200 بازیکن از شهرهای مختلف استان بوشهر حضور پیدا کردند تا بتوانند توانایی های فنی خود را به کمالوند نشان بدهند و در صورت جلب نظر سرمربی پارس جنوبی به این تیم در لیگ برتر راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تست گیری مرتضی اسدی دستیار اول کمالوند او را همراهی کرد.

همچنین عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی نیز بعد از مخالفت مدیرعامل با استعفایش از امروز رسما امور سرپرستی را بار دیگر برعهده گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فراز کمالوند پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس مواج و متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل وقت فردا، در برخی ساعات وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است، ضمن اینکه در این مدت، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا به تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر تا اوایل هفته آینده آرام است.

وی گفت: آسمان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد و از فردا کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد متغیر غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در نیمه جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6079657

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر