Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@16:35:38 GMT

مثلث جذابی که فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۲۰۹

مثلث جذابی که فرو ریخت

از مدت‌ها پیش در صف‌بندی‌های فوتبال ایران، عادل جزو پشتیبان‌های اصلی کی‌روش به شمار می‌آمد و این مسئله هواداران پرسپولیس و برانکو را شاکی کرده بود. فارغ از جزئیات که در زمان خودش به اندازه کافی مورد بحث قرار گرفت، اصل حضور این سه‌گانه در فوتبال ایران باعث تحرک و پویایی شده بود؛ به‌طوری‌که بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران این رشته ورزشی مدام در حال اعلام موضع در مورد آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما در فاصله‌ای کوتاه، به شکلی عجیب و باورنکردنی هر سه ضلع این مثلث فرو پاشیده و اضلاعش سرنوشت‌های متفاوتی پیدا کرده‌اند.

امروز کی‌روش در برزیل تیم ملی کلمبیا را در جام ملت‌های آمریکای جنوبی کوچ می‌کند، برانکو به عربستان رفته و هدایت الاهلی این کشور را پذیرفته؛ تیمی که امسال در مرحله گروهی یک پیروزی و یک شکست را برابر پرسپولیس او تجربه کرد. از همه غم‌انگیزتر هم داستان عادل فردوسی‌پور است که امروز حتی برای اعلام این خبرهای ساده هم رسانه در اختیار ندارد؛ چه برسد به اینکه دنبال تحلیل و بررسی ماجراها باشد. فرض کنید عادل بود و جدایی برانکو اتفاق می‌افتاد؛ در آن صورت ایرج عرب و همکارانش با چه چالش بزرگی مواجه می‌شدند و چه گرفتاری مضاعفی پیدا می‌کردند.

کد خبر 444442

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که این روز‌ها به یک چهره محبوب تبدیل شده، وقتی قرار شد به جای یحیی گل‌محمدی سکان هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد فقط فحش خورد. نه فقط خود ویرا که من حیث المجموع، باشگاه پرسپولیس و تصمیم‌سازان آن هم از این اعتراض‌های خشن در امان نماندند!

طبیعی است با چند نتیجه خوب و ثبات پرسپولیس در جدول لیگ، خیلی‌ها فعلا گل‌محمدی را فراموش کردند، حرفی از برانکو هم نمی‌زنند و در حال حاضر دارند از هنر مربیگری اوسمار لذت می‌برند. حالا سوال این است: اگر اوسمار نتواند جام بگیرد و پرسپولیس از کورس قهرمانی جا بماند، آیا محبوبیت فعلی این مربی سر جای خود باقی است؟ آیا اوضاع به همان دورانی بر نمی‌گردد که می‌خواستند اوسمار را سرمربی کنند، اما جراتش را نداشتند؟

اوسمار همان‌طور که از ابتدا هم به نظر می‌رسید، بعد از استعفای غیرمننتظره یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن برای نیمکت پرسپولیس بود. او شناخت کافی از این تیم داشت و با بازیکنان در زندگی‌های اردویی و تمرینی، شریک بود. ضمن این‌که چهره‌ای جوان و باانگیزه محسوب می‌شد که می‌توانست همه تجربه‌اش را از آکادمی‌ها و تیم‌های مختلف برزیلی به پرسپولیس منتقل کند.

با این همه، او خیلی نباید روی مرام و معرفت فوتبال ایران حساب کند؛ اینجا خبری از داستان‌های عاشقانه و رمانتیک نیست. در فوتبال ایران، مربیان روی لبه تیغ راه می‌روند و با ۲ باخت، همه‌چیز به حالت اولیه برمی‌گردد. اوسمار حتی می‌تواند به تنظیمات کارخانه برگردد و به همان مربی مظلومی تبدیل شود که حتی خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم نمی‌پذیرفتند او جانشین گل‌محمدی شود.

برای دوست داشتن اوسمار و عاشقانه‌ای که کم‌کم دارد در پرسپولیس جدی می‌شود، باید کمی صبر کرد؛ هر چند منطق می‌گوید در تیمی که انتخاب مربی ایرانی برایش بسیار سخت است، بودن چهره‌ای مثل اوسمار ویرا که خوب حرف می‌زند و تیمش را هم درست هدایت می‌کند یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!