Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:29:45 GMT

توزیع فراخوان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۲۵۸

توزیع فراخوان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر مازندران

مکاری از انتشار فراخوان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر ‌مازندران با مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

 « فاطمه مکاری»، امروز(۲۷خرداد) درگفتگو با خبرنگار شبستان از توزیع فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مازندران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران در راستای سیاست‌های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف ارتقاء سطح کیفی تئاتر، حمایت از تولیدات یک‌ساله تئاتر استان و گزینش نمایش‌های برتر برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران را برگزار می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب‌رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران بابیان اینکه در این جشنواره  هر کارگردان می‌تواند با ارائه یک اثر نمایشی به‌صورت مستقیم متقاضی حضور دریکی از بخش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گردد اظهار داشت: از سوی دیگر شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق شرکت در جشنواره تئاتر استان مازندران و متعاقب آن حضور در همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی فرصت انتخاب برای دو بخش "مسابقه فجر" یا "فجر استانی" در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر را کسب نماید.

 

وی افزود: در جشنواره تئاتر استانی صرفاً آثار صحنه‌ای موردپذیرش داوری و انتخاب قرار خواهند گرفت و گروه‌های نمایش خیابانی برای حضور در جشنواره تئاتر فجر لازم است در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت یا طبق فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عمل نمایند.

 

مکاری خاطرنشان کرد: بخش رقابتی جشنواره که برگزیدگان آن جهت ارزیابی و انتخاب در همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند صرفاً اختصاص به آثار و نمایشنامه‌های ایرانی با اولویت متون نویسندگان و بومی خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: باهدف تشویق نمایشنامه نویسان استان متون نویسندگان بومی شرکت‌کننده در جشنواره اعم از پذیرفته‌شده یا نشده جهت ارزیابی در اختیار انجمن هنرهای نمایشی مازندران قرارگرفته و در صورت تائید توسط انجمن مذکور منتشر خواهد شد.

 

نایب‌رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران با اشاره به این مطلب که جشنواره تئاتر مازندران صرفاً به آثار تولیدشده هنرمندان استان که اجرای عمومی آن‌ها به انجام رسیده باشد اختصاص خواهد داشت، خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که حدفاصل زمانی شهریورماه ۱۳۹۷ تا نیمه مهرماه ۱۳۹۸ آثار خود را تولید کرده و حداقل ۵ اجرای عمومی در سطح استان مازندران داشته‌اند می‌توانند متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران باشند.

 

وی اذعان کرد: آثاری که موضوع نمایشنامه آن‌ها در راستای شعار سال "رونق تولید ملی"، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، فرهنگ بومی و بسترهای تاریخی، سیاسی، ادبی و آیین‌های استان باشد و یا فرهنگ ایثار و شهادت را موردنظر قرار داده باشند به‌شرط برخورداری از کیفیت مطلوب فنی و تخصصی و جلب نظر هیئت انتخاب آثار مذکور در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

 

مکاری، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهرماه سال جاری و زمان بازبینی و انتخاب آثار نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۸ اعلام کرد و گفت: جشنواره سی و یکم آبان ماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان کانون های مساجد بیرجند رونق تولید سبک زندگی اسلامی تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال انتخاب برترین‌های صنایع و معادن بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبین ۱۴۰۳، بهره‌برداران نمونه معادن روباز و زیرزمینی، جوانان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محورهای فراخوان هستند.

رحمتی تصریح کرد: واجدان شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و با توجه به اینکه ارزیابی، مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی، پس از تاریخ تعیین‌شده، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227403 برچسب‌ها معدن وصنایع معدنی تولیدات معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع وزارت صمت سازمان صمت

دیگر خبرها

  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی