Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:15:31 GMT

حواشی پایان‌ناپذیر؛ اینبار سرپرست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۲۶۲

حواشی پایان‌ناپذیر؛ اینبار سرپرست پرسپولیس

محسن خلیلی تنها کسی بود که امروز در میان هواداران حضور یافت و با آن ها صحبت کرد اما آن چه که بسیاری از رسانه ها منتشر کردند، صحبت های تحریف یافته او بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از 4 سالِ آرام و با ثبات، پرسپولیس حالا به حواشی مختلفی دچار شده و وضعیت بسیار سختی را تجربه می کند. جدایی برانکو، عصبانیت بشار، انتقال علیپور، پیشنهادهای بیرانوند و انفعال عجیب در نقل و انتقالات، شاید بخش کوچکی از مشکلات پرسپولیسی ها باشد که سبب شده هواداران این تیم خشمگین تر از همیشه، مطالبات خود را مطرح کرده و از مسئولان باشگاه پرسشگری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز آن ها در تجمعی خودجوش در مقابل باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند تا از وضعیت تیم محبوب خود مطلع شوند اما هیچ یک از اعضای هیئت مدیره در میان آن ها حضور نیافتند و مدیرعامل باشگاه نیز اصلا به محل کارش نرفت. معاونین و روابط مدیرعامل و روابط عمومی باشگاه نیز ترجیح دادند که کار را در سکوت خبری پیش ببرند اما در این میان سرپرست تیم پرسپولیس، برخلاف وظیفه اش در جمع پرسپولیسی های خشمگین حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

 

پس از این که خلیلی محل را ترک کرد، برخی رسانه ها با شیطنت های عجیب جو مسمومی را علیه آقای گل سابق قرمزها به وجود آوردند و ادعا کردند که خلیلی از توافق و مذاکره با علی دایی و افشین قطبی خبر داده است. این در حالی رقم خورد که سرپرست سرخ ها چنین ادعایی را نداشت و حتی پس از آن نیز دوباره در میان قرمزها حضور یافت و این موضوع را تکذیب کرد اما این بار همان رسانه ها ترجیح دادند که به موضوع ورود نکنند!

 

محسن خلیلی از زمان حضور در پرسپولیس، به عنوان یک سرپرست عملکرد خوبی داشته اما همیشه شایعات زیادی درباره او مطرح بوده است؛ شایعاتی بی پایه و اساس که شاید به خاطر جایگاه او در میان هواداران پرسپولیس و محبوبیت زیادش مطرح می شوند.

 

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس توان مذاکره با بازیکنان را ندارد و پاسخگوی آن ها نیست، خلیلی با برخی از بازیکنان فصل گذشته تماس گرفته و درباره تمدید با آن ها صحبت کرده تا حداقل فضا به شکلی باشد که بازیکنان قبلی از دست پرسپولیس نروند.

محسن خلیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • جزئیاتی از برکه‌خواری؛ اینبار ۳ هزار میلیارد تومان در گیلان | سند به نام کی خورد؟ | فیلم
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال