Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، فرناندو مورینتس در واکنش به این پرسش که دوست دارد کدام بازیکن کنونی فوتبال جهان وارث لیونل مسی شود گفت: نمی‌دانم. تمام جهان درباره کلیان امباپه صحبت می‌کنند. می‌خواهم که این بازیکن ادن ازار باشد. او اکنون 28 ساله است و امباپه جوان‌تر است اما فکر می‌کنم ادن ازار فصل آینده در رئال منفجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی می‌داند. شاید هم فروخته شود.

فاتح 3 دوره لیگ قهرمانان اروپا همراه تیم رئال مادرید درباره جام ملت‌های اروپا 2020 نیز خاطرنشان کرد: فرانسه که در جام جهانی 2018 در روسیه به قهرمانی رسید تیم بسیار جذابی دارد. ایتالیایی‌ها نیز همیشه اثبات کردند که در بالاترین سطح بازی خواهند کرد. آلمان نیز یک حریف بسیار سخت است. هر چند آلمان در چند سال اخیر نتوانسته به موفقیتی دست یابد اما از تیم جوان و آینده‌داری بهره‌مند است. البته در نهایت آرزوی من این است که اسپانیا در جمع مدعیان قهرمانی باشد.

فرناندو مورینتس درباره عملکرد تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 گفت: همانند یک هوادار فکر می‌کردم این رقابت‌ها برای ما عالی پیش خواهد رفت اما ثبات این تیم با تغییر سرمربی به هم خورد و تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت. خیلی سعی کردند تا مانع این اتفاق شوند اما نتوانستند.

مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن اکنون در جهان بهترین است اظهار داشت: لیونل مسی. زمانی که کریستیانو رونالدو در رئال بازی می‌کرد رقابت آنها در لالیگا نمایش خوبی بود. رونالدو را هم خیلی دوست دارم و نشان داد که در لیگ‌های اسپانیا، انگلیس و ایتالیا می‌تواند بهترین باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا جام ملت های اروپا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد

انگلیسی ها خوشبخت هستند که دو تن از بهترین هافبک های جهان را در اختیار دارند. 

طرفداری | فیل فودن همراه با جود بلینگام، دو بازیکنی هستند که انگلیسی ها برای قهرمانی در یورو 2024 رویشان حساب ویژه ای باز کرده اند. فودن پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، در مصاحبه ای با دیلی میل در مورد هموطن خود صحبت کرد و به تمجید از او پرداخت:

احساس می کنم فیزیک او، هدیه ای از سوی خداست. ما به او در بهترین فرمش نیاز داریم تا بتوانیم قهرمانی اروپا را کسب کنیم. هرگز ندیده ام بازیکنی با این سن و سال این قدر بالغ باشد.

گل من مقابل رئال مادرید در برنابئو، یکی از بهترین گل هایی بود که در دوران حرفه ای خودم به ثمر رسانده ام. موقعیت های زیادی خلق کردیم و باید در بازی برگشت پیروز می شدیم اما فوتبال همین است.  

این فصل همچنان خیلی سرگرم کننده است. شاید فکر کنید دیگر خسته شده ایم اما هر فصل همان انگیزه همیشگی را داریم. پنج هفته باقی مانده است. هنوز به دستاوردهای زیادی می توانیم برسیم. جام حذفی برای من واقعا خاص است و از بچگی آن را دوست داشته ام. می دانیم که اگر این بار لیگ برتر را فتح کنیم، دوباره تاریخ سازی کرده ایم. هیچکس تا به حال چهار قهرمانی لیگ برتر را پشت سر هم کسب نکرده است.

 حیف که یورگن کلوپ می رود. او همیشه درخشان بوده است. رویارویی با تیم او خوشایند نیست، اما فکر می کنم وجود او برای فوتبال بسیار مفید است. دیدن رفتن او ناراحت کننده خواهد بود. همیشه می خواستم مقابل بهترین ها بازی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد