Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن ابراز امیدواری کرد که توافق سوئد درباره یمن اجرایی شود تا به طرفین به منظور کاستن از رنج ساکنان اجازه همکاری بدهد.

وی افزود: تعداد غیرنظامیان کشته شده در جریان آتش بس در الحدیده کاهش پیدا کرده است.

گریفیتس بیان کرد: اوضاع نظامی در الحدیده پیچیده و شکننده است که این بر ساکنان آن تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4643537

منبع: مهر

کلیدواژه: مارتین گریفیتس یمن الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر مجید درویشی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: گفت :۴ مؤلفه مقام معظم رهبری سرلوحه کار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهرستان ورامین بود که به صورت کامل اجرا شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین ۴۲۰ شعب اخذ رأی با حدود ۱۲ هزار عامل اجرایی نظارتی حضور داشتند که در دور دوم بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعداد شعب به ۳۰۷ شعبه کاهش و تعداد عوامل اجرایی نیز کاهش می‌یابد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ورامین با اشاره به برگزاری جلسات هیأت اجرایی گفت: بیش از ۱۸ جلسه هیأت‌های اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ایام انتخابات برگزار کرد و برای اولین بار در سطح استان تهران از تمامی ۹۸ نامزد ثبت نام کننده مصاحبه انجام داد که ۴۴ نفر آنها شروع به فرایند رقابت کردند.

وی افزود: برای اولین بار سه جلسه توجیهی برای نامزدها و نمایندگان آنها برگزار شد و این جلسات منتج به تخلفات کمتر در ایام تبلیغات انتخابات شد.

درویشی در پایان گفت: با همان دقت و همت انتخابات ۲۱ اردیبهشت در دشت ورامین برگزار می‌کنیم

کد خبر 6088189

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت