Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در نشست فرمانداران استان تهران طی سخنانی گفت: در شرایط کنونی که تحریم‌های ظالمانه در صدد دلسرد کردن مردم از نظام هستند باید با کارهای بنیادی موجبات دلگرمی مردم و امیدواری آنها را فراهم کنیم، حضور فرمانداران در جمع مردم به آنها این انگیزه را می‌دهد که دولت در کنار آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تغییر فرمانداران در استان تهران گفت: تلاش ما این بود که انتخاب فرمانداران را از بدنه استانداری تهران انتخاب کنیم و باور ما این است که نیروهای توانمند باید ارتقا پیدا کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه برای من قابل قبول نیست که فرمانداری هنوز نتوانسته اعتبارات آسیب‌های اجتماعی را جذب کند، گفت: در صورت عدم همکاری ادارات کل موضوع را سریعاً گزارش کنید تا برخورد استانی شود، باید برای ساماندهی اتباع و کودکان کار و خیابان که از چالش‌های استان تهران محسوب می‌شود، تدبیر و برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: تلاش همه فرمانداران باید در راستای صیانت از اشتغال موجود و ایجاد اشتغال و رونق تولید باشد، فرمانداران باید ابتکار عمل را در شهرستان به دست بگیرند و با بازدید منظم از واحدهای صنعتی رونق تولید را پیگیری کنند.

نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه کرد: موقعی که به استان تهران آمدیم رتبه قابل قبولی در استان نداشتیم اما امسال با جهشی قابل توجه رتبه ۱۳ را کسب کرده‌ایم.

وی نرخ بیکاری استان تهران در سال ۹۷ را قابل قبول ندانست و افزود: این از اختیارات فرمانداران است و حتی پروژه‌های شهرداری هم باید زیر نظر فرمانداری اجرا شود.

محسنی بندپی گفت: با مکاتبات صورت گرفته ورود وزرای محترم به شهرستان‌ها حتماً با هماهنگی استانداری تهران صورت خواهد گرفت و نگاه ما حمایت همه جانبه از فرمانداران است که بتوانند در شهرستان اقدامات مؤثر انجام دهند.

واکنش استاندار تهران به برگزاری مسابقات فوتسال شوراها در جزیره کیش

استاندار تهران ضمن انتقاد از برگزاری مسابقات فوتسال شوراها در جزیره کیش گفت: برگزاری این مسابقات در جزیره کیش در شرایط سخت اقتصادی هیچ توجیهی ندارد و کاملاً مغایر با شرایط اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: با دستور وزیر کشور تمام اختیارات نظارتی وزیر کشور در خصوص شهرداری تهران به استاندار تهران تفویض شده است.

استاندار تهران گفت: حضور مدیران کل در استان تهران باید در حیطه وظایف کاری اثر بخش باشد و این معیار را در ارزیابی مدیران لحاظ می‌کنیم.

رئیس شورای آرد و نان استان تهران در خصوص خرید تضمینی گندم و خروج این کالای استراتژیک از استان تهران نیز گفت: از همان ابتدا هشدار دادیم که این امر باید توسط دولت صورت بگیرد.

وی در خصوص قطعی برق در استان تهران نیز گفت: حتماً در تابستان در استان تهران با قطعی برق روبرو خواهیم بود و تغییر ساعت ادارات حتماً باید طرحی کارشناسی ارائه دهیم.

استاندار تهران گفت: هیچ شکی نیست که شهرستان‌های استان تهران از هر لحاظ در مقایسه با کشور کم برخوردار هستند.

کد خبر 4643546

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران شهرستانهای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد