Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:18:03 GMT

واکنش دیپلمات فرانسوی به اقدام برجامی ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۴۸۳

واکنش دیپلمات فرانسوی به اقدام برجامی ایران

«جرارد آرود»، سفیر سابق فرانسه در آمریکا، اقدام ایران برای کاستن از تعهداتش ذیل برجام، بعد از خروج آمریکا از این توافق را قابل پیش‌بینی دانسته است.

«آورد» که بار‌ها از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای انتقاد کرده بود در حساب کاربری خود در توئیتر خاطرنشان کرده ادامه وضعیتی که در آن آمریکا همزمان از امتیاز محدود ماندن برنامه هسته‌ای ایران و حفظ تحریم‌ها منتفع بوده امکان‌پذیر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: «ایران از لحاظ سیاسی ملزم بود دیر یا زود به تحریم‌های آمریکا واکنش نشان دهد. نمی‌شد آمریکا هم خدا را داشته باشد، هم خرما را؛ یعنی برجام و تحریم‌ها را [با هم حفظ کند.]»

 

در حال تکمیل...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برجام ایران و فرانسه ایران و آمریکا خروج آمریکا از برجام اورانیوم مناقشه ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از بازگشت بازرسان آژانس اتمی به کار خود در ایران خبر داد.

بعد از وقفه موقت در فعالیت تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روسیه از بازگشت آنها به کار خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، گفت که بعد از توقف موقت در حضور بازرسان آژانس اتمی در تأسیسات هسته‌ای ایران، آنها روز سه‌شنبه به کار خود بازگشتند.

اولیانوف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی شخصی خود نوشت: «بازرسان آژانس اتمی که به‌دلیل تنش‌ها در منطقه به‌طور موقت از حضور در تأسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، هم‌اکنون به وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند».

پیش از این نیز «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه گفته بود که ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را «به‌دلیل ملاحظات امنیتی» بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه آنها را به فعالیت بازگرداند.

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند