Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:01:31 GMT

رد شایعه انتقال رونالدوی جدید به اتلتیکومادرید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۵۳۹

رد شایعه انتقال رونالدوی جدید به اتلتیکومادرید

باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه ای، اخبار انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس، ستاره جوان و پرتغالی بنفیکا که بسیاری وی را کریستیانو رونالدوی جدید فوتبال این کشور می نامند، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپا قرار گرفته اما نشریه پرتغالی ابولا امروز مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید برای خرید وی به توافق کامل با بنفیکا دست یافته و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما باشگاه بنفیکا ساعتی قبل با انتشار بیانیه ای مدعی شد اخبار این نشریه حقیقت ندارد و هنوز هیچ توافقی برای فروس ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید صورت نگرفته است.

 

باشگاه بنفیکا همچنین متذکر شد بند آزادسازی 120 میلیون یورویی در قرارداد ژائو فلیکس وجود دارد و هر تیمی خواهان اوست باید این رقم را پرداخت کند. از یوونتوس و منچستریونایتد به عنوان دیگر مشتریان ژائو فلیکس نام برده شده است.

بنفیکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲