Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:20:04 GMT

استقبال از دنیزلی در بنیان دیزل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۵۵۳

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای هدایت فصل آینده تیمش با مصطفی دنیزلی به توافق رسیده. بر همین اساس قرار است مراسم استقبالی از این سرمربی اهل ترکیه برگزار شود. 

باشگاه تراکتور اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد: 

«برای تکریم حال هواداران شریف مراسم استقبال از سرمربی جدید، آقای مصطفی دنیزلی در محل استادیوم بنیان دیزل با معارفه همزمان بازیکنان جدید برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان مراسم جهت اطلاع هواداران عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد. 

لذا از هواداران عزیز درخواست می‌گردد از حضور در فرودگاه شهید مدنی تبریز خودداری بفرمایند.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد

باشگاه تبریزی با ابراز تأسف از اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز، از انصراف گزینه ولزی نیمکت این تیم خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه تراکتور اعلام کرد: ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزند.

هیات مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سو استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی خمز با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که ایشان اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد
  • اولین واکنش تراکتور به اتفاقات جنجالی فرودگاه
  • اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)
  • فیلم/ حملهٔ هواداران تراکتور به بازیکنان در فرودگاه تبریز