Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:01:34 GMT

آموزشگاه فن آموزان، از آموزش تا اشتغال همراه شماست!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۵۸۷

آموزشگاه فن آموزان، از آموزش تا اشتغال همراه شماست!

تمام این دوره ها ویژه بازار کار بوده و کارآموز بعد از پایان دوره می تواند کار خود را راه اندازی کند. از جمله اهداف اصلی آموزشگاه فن آموزان، تربیت نیروهای متخصص و توانا در زمینه های فنی و نهایتاً اشتغال زایی جوانان است.

از جمله دوره های پرطرفدار آموزشگاه فن آموزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- آموزش تعمیرات موبایل فن آموزان

۲- آموزش PLC فن آموزان

۳- آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی

۴- آموزش نصب کرکره برقی فن آموزان

۵- آموزش تابلو برق صنعتی فن آموزان

۶- آموزش تعمیرات کولر گازی

دوره آموزش نصب کرکره برقی آموزشگاه فن آموزان

این روزها بسیاری از تجهیزات امنیتی با گذشت زمان تغییر کرده است، به عبارتی تجهیزات قدیمی جای خود را به تجهیزات مدرن تر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب کرکره برقی یکی از همین تجهیزات مدرن و پرکاربرد است. این روزها کمتر فروشنده ای با بالا کشیدن کرکره های دستی کار خود را آغاز می کند. دوره آموزش نصب کرکره برقی فن آموزان با هدف تربیت نیروهای ویژه بازار کار در این حوزه برگزار می شود. در این دوره آموزش نصب موتور ساید کرکره برقی و آموزش نصب موتور توبلار کرکره برقی به صورت کاملاً عملی آموزش داده می شود.

وضعیت بازار کار نصب کرکره های برقی

امروزه زیبایی و امنیت بالاتر کرکره های برقی موجب شده که مغازه داران سنتی به فکر تعویض کرکره های دستی خود بیافتند. درآمد شغل نصب کرکره برقی به نسبت سرمایه اولیه آن بسیار ایده آل محسوب می‌شود. به عبارتی سالانه عده زیادی با یادگیری فنون جوشکاری و نصب کرکره های برقی به جمع نصابین کرکره های برقی می‌پیوندند.

پیش‌نیازهای آموزش شغل نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی با آموزش های مرتبط جوشکاری آغاز می شود. یک نصاب خوب کرکره برقی می بایست به اصول جوشکاری آشنا باشد. از آنجاییکه شما باید برای ورود به حرفه نصب کرکره برقی مجوزهای لازم را از اتحادیه جوشکاران دریافت کنید. آشنایی و آموزش جوشکاری یکی از مهم‌ترین اصول ورود به حرفه نصب کرکره برقی محسوب می‌شود.

آموزش های نصب کرکره برقی

برای آموزش نصب کرکره برقی یک مهارت پیشه باید با انواع تیغه کرکره برقی، انواع موتور کرکره برقی، مدار فرمان کرکره برقی و مراحل نصب کرکره برقی آشنا باشد. اما توجه داشته باشید که یادگیری محض نظری و تئوری برای ورود به کار نصب کرکره های برقی کافی نیست.

یک کارآموز واقعی باید در محیط کارگاهی با ابزارآلات این شغل به خوبی کار کند. ابزارآلاتی نظیر دریل برای سوراخ کاری، فرز برای برش دادن آهن، دستگاه جوش برای نصب صفحه پلیت و انبر پرچ برای نصب مویی بر روی ریل، همگی این موارد، تجهیزات لازم در کار تخصصی یک نصاب کرکره برقی است. به جز موارد ذکر شده سایر ابزارآلات مثل پیچ گوشتی، انبر، آچار و چکش هم جزو مهم‌ترین ابزارآلات هر فنی کاری است.

دوره آموزشی تابلو برق صنعتی آموزشگاه فن آموزان

تابلو برق صنعتی یکی از محبوب ترین زمینه های کاری نزد متخصصین مهندسی برق به شمار می آید. آشنایی با اصول برق صنعتی موجب می‌شود که فرد ماهر در حوزه برق صنعتی با تکمیل اطلاعات پایه خود به صورت خوداشتغال و تخصصی به صورت کارشناس وارد پروژه های مختلف راه اندازی و تعمیرات برق صنعتی شود.

در دوره آموزش تابلو برق صنعتی آموزشگاه فن آموزان علاوه بر یادگیری عملی نصب و عیب‌یابی تابلو برق ها به یادگیری چند نرم افزار کاربردی (Fluidsim و EKTS) پرداخته می شود. همچنین آموزش اینورتر و PLC LOGO که نیاز بازار کار است، هم آموزش داده می شود. در ضمن چند پروژه عملی و جدید نیز در سرفصل این دوره (سرفصل ها را می توانید در سایت آموزشگاه ببینید) اجرا می‌شود.

یک برق‌کار صنعتی هم در صنایع و هم در ساختمان و تأسیسات مرتبط با آن جای کار فراوانی پیدا خواهد کرد. او با افزایش اطلاعاتش در حوزه پی ال سی و اصول کنترل بر سیستم های پی ال سی قادرخواهد بود که بسیاری از ایرادات صنایع مختلف و تابلوهای پی ال سی را مرتفع نماید. تابلوهای برق صنعتی در هر ساختمان بزرگی نیازمند کارشناس مخصوص برق صنعتی است.

دوره آموزشی تعمیر کولرگازی آموزشگاه فن آموزان

تعمیر کولرهای گازی یکی از تخصصی ترین مشاغل حوزه فنی است. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فن آموزان زیرنظر اساتید با تجربه و در کارگاه های مجهز برگزار می شود و پس از پایان دوره نیز به کارآموزان مدرک معتبر زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور داده می شود. از جمله سرفصل های این دوره می توان به آموزش تعمیرات کندانسورهای کولر، پنل کولر، اینورتر، تست و عیب یابی برد کولر، برطرف کردن ارورهای کولر، سنسور تنظیم دما، الکتروفن و اوپراتور و… اشاره کرد.

از نظر عده ای از کارجویان این شغل فصلی است و شما در همه فصول سال کار ندارید. اما این تصور اشتباه است. برای فردی که در نصب و راه اندازی کولرگازی ماهر شده است، تعمیرات و نگهداری از کولرهای گازی موجب می شود که این کار در تمامی فصول مشتریان خود را داشته باشد و با ارتباطات گسترده با شبکه خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ، به دامنه کاری آنها افزوده شود.

آموزشگاه فن آموزان همانند مجتمع آموزشی برق و مجتمع فنی پایتخت به عنوان یار و همراه کارآموزان همواره به دنبال یادگیری تخصصی و کاربردی جوانان عزیز می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شما کارآموز عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره تلفن آموزشگاه فن آموزان: ۰۲۱ ۶۶۴۷ ۷۳۰۰

وبسایت آموزشگان فن آموزان: Fanamoozan.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4643077

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزشگاه فنی برق اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود