Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به اطلاع تمامی ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز شنبه ٩٨/٣/٢٥ ازطریق سامانة hoosh.medu.ir امکان پذیر است.

تمامی داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده اند می­ توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه سنجش، مراحل زیر را انجام دهند:

مرحله اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم : نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

مرحله سوم: پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند و از نشانی حوزه سنجش و زمان آن مطلع شوند.

شرط لازم جهت ورود به جلسه، همراه داشتن کارت عکس‌دار است.

درصورتی که کارت ورود به جلسه، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید.

انتهای پیام/

20 / 20 آزمون ورودی پایه هفتم آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان دریافت کارت جلسه پرداخت وجه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اطلاعیه سامانة hoosh.medu.ir جلسه آزمون ورودی پایه ه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون ورودی پایه هفتم دریافت کارت جلسه پرداخت وجه اطلاعیه سامانة hoosh medu ir جلسه آزمون ورودی پایه ه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری

انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران اعلام کرد بدین وسیله به اطلاع دارندگان برگه سرشماری استان تهران می رساند با توجه به شروع توزیع کارت هوشمند مربوطه به گروه سرشماری شدگان، پیامک فراخوان با درج "نام  و نام خانوادگی" دارنده برگه سرشماری مبنی بر مراجعه به نشانی یکی از 3 مرکز تعیین شده(ورامین - شهر ری- بهارستان) برای دریافت نوبت ارسال می گردد. 

بنا به مراتب یادآوری می گردد پیامک مزبور با درج عنوان" انجمن صنفی دفاتر کفالت استان تهران" از سوی انجمن ارسال گردیده و  لذا لازم است شخص دریافت کننده پیامک برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند" حتما در فردای روز بعد از وصول پیامک به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

گفتنی است در صورت ارسال پیامک برای افراد زیر 18 سال خانوار، برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند"  نیازی به حضور فرد زیر 18 سال در مرکز نیست و صرفاً سرپرست خانوار به همراه داشتن اصل برگه سرشماری خود و فرد زیر 18 سال به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایه های مالیاتی جدید برای معافیت های مالیاتی بی منطق
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری