Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم "محمد حسین مومنی" پس از دوسال به ایران برمی گردد.
مادر طلبه شهید مدافع حرم مومنی در گفت: گو با خبرنگار حوزه ضمن اعلام بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید اظهار داشت: محمد حسین از طلاب جامعه المصطفی بود که دو سال قبل، همراه تیپ زینبیون عازم سوریه شد، حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) شد و امروز اعلام کردند که پیکر این شهید از طریق پلاک شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادر شهید مومنی درمورد زمان بازگشت و مراسم تدفین گفت: مسئولین اعلام کردن که این هفته پیکر شهید به ایران اسلامی خواهد رسید، اما هنوز زمان دقیق اعلام نشده است.
گفتنی است: محمد حسین سال ۱۳۷۲ در خانواده‌ای مذهبی از اهالی کراچی پاکستان و در شب ولادت حضرت زهرا (س) به دنیا آمد. ۲ ساله بود که به همراه خانواده به ایران نقل مکان کرد و تا هنگام اعزام به سوریه، در ایران ساکن شد.
پدر بزرگ شهید محمد حسین مومنی که در عراق برای تحصیل علوم دینی رفته بود به همراه دو فرزندشان در سال ۱۹۸۷ میلادی در عراق پس از دستگیری توسط رژیم بعثی به شهادت رسیدند و تاکنون جاویدالاثر هستند.

وصیت نامه شهید محمد حسین مومنی که دو روز قبل از شهادت نوشته بود:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا و مقتدانا امیرالموؤمنین علی بن ابی‌طالب علیه السلام
برای شادی روح شهدای مدافع حرم یک صلوات عنایت فرمایید.
خدایا تو را به زینب (س) قسم می‌دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما.
پدرو مادرم از شما می‌خواهم که بعد از شهادت من برای من گریه نکنید، بلکه به مظلومیت سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) فکر کنید و گریه کنید. دوستان و آشنایان یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی‌کرد.
عزیزان من باور کنید که شهادت ازعسل شیرین تراست اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است. ان شاءالله به زودی به جمع دوستانم شهیدان سید مصطفی موسوی و مرتضی حیدری و همچنین بقیه شهدای مدافع حرم می‌پیوندم.
در پایان از همه اعم از خانواده، دوستان، فامیل، آشنایان، اساتید و هرکس که به گردن ما حقی دارد حلالیت می‌طلبم، لذا حلالم کنید.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
محمد حسین مومنی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳

مراسم وداع پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی امروز ساعت ۱۵ در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی امروز عصر پس از مراسم وداع در معراج شهدای تهران، برای تشییع و خاکسپاری به کرج منتقل می‌شود. معراج شهدا در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوب پارک شهر، انتهای خیابان بهشت، کوچه معراج واقع است. بهروز واحدی از مستشاران سپاه بامداد دیروز در حملۀ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه شهید شد. وی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

از این شهید مدافع حرم یک فرزند ۲ ساله به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳
  • پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی وارد کشور می‌شود
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد