Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تراکتورسازی امیدوار است که بتواند به این تیم به موفقیت برسد.

طرفداری- مصطفی دنیزلی مربی ترکیه‌ای که به تازگی با قراردادی 1+4 ساله سرمربی تراکتور شد، در فرودگاه استانبول در حالی که ترکیه را به مقصد تبریز ترک می‌کرد با رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش فارس، دنیزلی گفت:

پیش از این در ایران کار کرده‌ام و شناخت خوبی از لیگ ایران دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان خوبی در تهران  دارم اما اینبار در تبریز کار خواهم کرد. تراکتور تیمی است که ترک‌های آذری و هم‌زبانان ما از آن حمایت می‌کنند. امیدوارم انتظارات را بر آورده کنم.

وی ادامه داد:

اولین برنامه من بررسی بازیکنان و سپس در نظر گرفتن اردوی آماده سازی است. نزدیک به 40 روز تا آغاز مسابقات باقی مانده و کار سختی در پیش داریم. هدف من کسب موفقیت و در ادامه نزدیک شدن مردم دو ملت به یکدیگر است.

مربی اسبق پرسپولیس اظهار داشت:

براساس قانون فوتبال ایران تنها 3 بازیکن خارجی می‌تواند در یک تیم بازی کند و در نظر دارم در حال حاضر آنها دو بازیکن خارجی را اختیار دارند و در صورت توافق یک بازیکن ترکیه‌ای یا از کشوری دیگر را به خدمت بگیرم. البته در این مورد هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

دنیزلی با تمجید از هواداران تراکتور گفت:

نزدیک به 60 تا 70 هزار هوادار در هر بازی برای حمایت از تراکتور به ورزشگاه می‌آیند و اتمسفر خوبی در ورزشگاه  تبریز حاکم است. فصل گذشته هم آنها به من پیشنهاد دادند اما من شرایط حضور را نداشتم اما در نهایت این فصل این اتفاق افتاد.

پس از این دنیزلی با طرفداران خود عکس یادگاری گرفت و استانبول را به مقصد تبریز ترک کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی در مصاف با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را دارند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرگل تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از عدم پیروزی در چند مسابقه، مصمم بودیم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. کادر فنی به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بود و با تمرکز بالا توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تراکتور هم تیم خوبی است و هر تیمی نمی‌تواند آنها را در زمین خودشان شکست دهد.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری ذوبی‌ها در هفت بازی پیاپی خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در تیم به وجود بیاید. در اکثر این بازی‌ها نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم، ولی بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان‌هایی دارد که از آنها در آینده بیشتر می‌شنوید. تمام هدف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به تقابل تیمش با سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر یادآور شد: ما امسال مقابل تیم‌های بالانشین عملکرد خوبی داشتیم و برابر پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی با سپاهان نیز قطعاً سخت است، چرا که آنها در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارند. بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: از لحاظ اهدافی که در ذهن داشتم، همه چیز برایم راضی‌کننده نبوده است، ولی هر وقت برای ذوب‌آهن بازی کردم نهایت تلاش خودم را انجام دادم.

وی درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ است، تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کامیابی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرد تمایل ندارد در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به اظهارنظر بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه